IK vind 5x 10 euro teveel, dus dat wordt hem niet. Iets bakken wsl ook niet. Op het kdv mag geen snoep worden getrakteerd en dus vind ik dat een slecht voorbeeld. Bovendien is de helft van alle vrouwen altijd aan de lijn enzo. Ik vind een voorleesboek voor de groep een ontzettend leuk idee! Voor de psz minder, want daar staan echt al enorm veel boeken! Misschien voor die meiden een bloemetje, pff, moeilijk hoor! En ik schrijf sowieso iets op voor de leidsters en misschien dat zoon een knutsel wil maken voor op het prikbord.
Dit ga ik over enkele maanden trakteren aan de leidsters; een glazen potje met luxe bonbons erin. Ik doe er ook een kaartje aan met een fotootje van mijn zoon en een lieve tekst Kwam het tegen op Internet
Ik heb voor de leidsters van de psz een douchesetje gekocht. Met een klein bedankkaartje eraan. Mijn dochter mag woensdag trakteren.
Als mijn oudste van de psz gaat is de jongste daar ook al dus echt afscheid is er niet voor ons. Ik heb er nooit aan gedacht iets te geven.
ik heb een doos lekkere bonbons gegeven voor bij de koffie. moet ik wel zeggen dat mijn oudste 2 verschillende groepen heeft gehad en veel wisseling van leidsters.... dushad geen enorme band met ze. Daarbij vind ik wel dat het hun werk is, iets leuks vind ik dan leuk om te doen met een persoonlijke kaart.... maar vind 10 euro pp wel hoop geld... maar het is ieder natuurlijk voor zich...
Ik vind ook niet dat je groot uit moet pakken. Maar ik als juf krijg altijd heel veel chocolade en heel veel douchegel. Ook de leidsters komen daar waarschijnlijk in om. Ik heb bij de xenos houten doosjes gekocht en gevuld met theezakjes. Ik heb mijn dochter dit laten 'kleuren' met gouden pen en heb er wat liefs opgezet. Heel simpel, niet te duur maar wel heel leuk en ook van het kind zelf. Ze vonden het super leuk!
ja ik had bij de laatste verjaardag van zm zoontje ook theepakketjes samengesteld! Luxe theezakjes en die leuk verpakt in een gevouwen doosje met een foto en een tekening erop.
Mijn zoontje gaf met zijn afscheid cookies in a jar (zie Google) en de pot had hij zelf beschilderd met glasverf. Volgens mij vonden ze het superleuk!
Hier een boek gegeven toen ze overging naar de peutergroep en een boek gegeven bij afscheid. Dat werd erg gewaardeerd. Leuke bedankkaart erbij gedaan. Bij Roan ga ik denk ik hetzelfde doen.
Hee ZG, hier morgen het afscheid van de PSZ. Voor de juffen hebben we dit gemaakt Een pot vol koekjes/Cookies in a Jar | Gewoon Marieke > Het etiket heb ik T laten tekenen. Verder zien we de juffen regelmatig nog (woon in een dorp). Wanneer neemt je zoon afscheid?
Precies dit heb ik ook gegeven toen zoonlief baar een ander Kdv ging, De leidsters vonden het heel erg leuke en heel ongineel!
Ik had houten hartjes van bij de action waar een fototje in kan. Deze mooi verpakt en voor alle 8 juffen er 1.
Hoi, Hier hadden we pas juffenweek en toen had ik voor alle 4 de leidsters en toen2 stagiaires een tijdschrift gekocht en een fotolijst bij de action, met friends voor de stagiaires en family voor de leidsters Hartstikke leuk en was ong 3 euro pp kwijt. Zelf sta ik ook op de groep, wel gekregen Bonnen, bios , epos, vvv, etc Kinderboeken Doucheschuim Bloemen en planten Sowieso tekeningen, altijd leuk Chocola , heel veel chocola
De juffen kregen een doosje merci met een mooie bedankt kaart van Lars. Voor de kinderen had ik zakjes knijpfruit met daaraan een ballon en een kaartje met foto. Op de binnenkant stond "ik knijp er tussen uit"
Ik wilde voor het KDV een boek kopen. Wat ik nu lees over dat er al veel boeken zijn is daar ook wel zo, misschien nog even kijken wat er al ligt... Dat van die theedoosjes vind ik trouwens ook heel leuk!!!
Ik had gemaakt: mandje met gezichtsmaskertje, lekker theesmaakje, koffietje, chocolaatje, en daarbij had zoontje voor iedereen een tekening gemaakt. Zoontje had toen 2 vaste leidsters, een vrijwilligster en een vaste stagiaire, dus 4 mandjes. Wat je ook wel eens hoort en wat ik ook leuk vind: vergeet-me-niet-zaadjes.
Ik ga zo meteen Jitte voor de laatste keer ophalen bij de PSZ... Ik ga even naar de bloemist en ik koop daar een leuk vaasje met een leuk bloemetje erin, of iets dergelijks. Dat heb ik bij Jelle ook gedaan en dat werd erg gewaardeerd. Het hoeft niet groot te zijn, dat je eraan denkt is al fijn...