Volgende week donderdag wordt mijn man 30... Hij wilde dit jaar zn verjaardag niet vieren dus voor mij de uitgelezen kans om een surpriseparty te organiseren! Mijn schoonouders beheren een buurthuis dus de plaats is geregeld! Hij denkt dat we 6 mei een familiereunie hebben (is 1x in het jaar rond dat tijdstip dus ook nog geloofwaardig) nu is het alleen zo dat ik zelf de taarten wil maken voor het feestje... Ik zou dit zaterdagavond doen en hem vertellen dat ik met een vriendin naar titanic zou gaan... Die duurt lekker lang en ik zou hem precies kunnen vertellen hoe de film gaat haha maar laat ik nu net vorige week al naar die film zijn gegaan... Toen heb ik een middag vrij geregeld op het werk, probleem ook opgelost maar mn vrije middag is helaas teruggedraaid dus moet ik het alsnog 's avonds doen Iemand een goede smoes voor mij? Ik ben absoluut geen stapper en ga ook echt niet naar een bevrijdingsfestival dus als ik daar mee ga komen gaat hij er wat achter zoeken!!! HELP!!!!!
Je kunt toch gewoon simpel weg meidenavond houden. Een zogenaamd, flesje wijn, zakje chips en jankfilm avondje. Daar wil hij vast niets van af weten. Of oppassen op kindje van collega?
Ik ben als twinmom toevallig in de buurt (vakantiepark Ofzo) maar mijn kids zijn ziek dus neem jij die van jou niet mee, en dan is het wel zi makkelijk als je savonds gaat.
Ideeen genoeg zo te lezen! Ben een beetje inspiratieloos..... Oh wacht eens, je gaat gewoon bij een ZP 2ling mama (Friesje ofzo ) de Easywalker ombouwen tot buggy.... Jij als ervaringsdeskundige bied overal je hulp aan
Dit is hem geworden heb mn schoonouders aan mn man laten vragen of ik niet wat lekkers wilde maken voor 6 mei aangezien ze niet bij een bakker kunnen halen aangezien ze zaterdagavond pas terug komen van vakantie... Kreeg net gelijk een whatsappje mn vader vraagt of je wat wil maken voor de reunie, heb gezegd da's goed! En nu kan ik ze zelfs thuis maken en zondagochtend daar afgeven haha