Wie ervaring met homeopatische middelen bij trage schildklier?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kitty07, 29 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Zoals de titel al zegt....wie heeft hier ervaring mee?
    En met welk middel?

Mijn moeder heeft een trage schildklier gekregen door bepaalde medicatie.
    Daar is ze nu al een tijdje mee gestopt maar de schildklier herstelt zich niet spontaan.
    Ze heeft met name geestelijke klachten, slapeloosheid en enorme spierpijnen. :(
    Nu gaat ze maandag terug naar de huisarts omdat ze nog toch graag een behandling met medicijnen voor de schildklier wilt krijgen want dit gaat zo langer niet meer.

Hoe snel merk je daar normaal gesproken iets van Thyrax?

En merk je ook iets van homeopatische middelen? En zo ja...wat was het effect en op welke termijn?

Alvast bedankt voor eventuele reacties! :)

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik zou niet zelf gaan dokteren, ze zou een consult kunnen aanvragen bij een homeopaat die haar zou kunnen begeleiden.
    Schildklier is namelijk een precies iets

3. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ze gaat maandag ook naar de huisarts om opnieuw bloed te laten prikken want het wordt eigenlijk steeds erger.
    Haar schildklierwaarden voor de start van die medicatie waren normaal en het werd toen progressief steeds erger.
    Daarom moest ze stoppen met die medicijnen.
    Na ruim een maand zouden die waarden op z'n minst al iets verbeterd moeten zijn maar dat is dus niet zo...:(

Maar zijn er bv. geen voedingsmiddelen je beter kan vermijden of juist wel eten etc etc?
    Naar de arts gaat ze sowieso maar intussen zijn alle tips welkom. :)

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Zowieso soja vermijden!

hier heeft ze welicht iets aan.

En echt, begeleiding van een homeopaat of een ander natuurkundig therapeut is een aanrader

5. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik heb zelf thyrax gekregen nav trage schildklier, ik denk dat ik me na een week of 2 iets voelde opknappen.

6. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je een trage schildklier hebt, heb je synthetisch schildklierhormoon nodig. Dus: hormoon en nodig.

Dat vind je niet in de homeopatische hoek.

7. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik had waarden van > 100 terwijl dit normaal <4 moet zijn. Na 10 weken thyrax waren mijn waarden weer normaal. Ik heb me er nooit slecht door gevoeld (stond onder controle voor snelle schildklier vandaar dat ze erachter kwamen) maar zo snel was het dus weer goed. Ligt er misschien ook aan waardoor je trage schildklier komt. Ik heb Graves misschien dat het daardoor snel zakt? Instellen duurt langer maar dat gaat met kleine stapjes.

8. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Geen ervaring met homeopatische middelen maar wel met een trage schildklier.

Na gebruik van medicijnen voelde ik mij al heel snel beter +-2 weken?
    Totaal klachten vrij ben ik (nog) niet en ik ben nu zo'n 2 jaar bezig met medicijnen. Tijdens mijn zwangerschap voelde ik mij opperbest en lange tijd daarna ook. Sinds enkele maanden was ik weer aan het kwakkelen en laat ik mijn bloed testen, daar kwam niets bijzonders uit dus zo gelaten.

Het blijft goed in de gaten houden en vooral in het begin uitvinden welke dosering medicijnen bij je past.

Deel Deze Pagina