wat aan doen vanacht?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kikkert, 10 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    wat hebben jullie kindjes vanacht aan? het is namelijk zo heet (we wonen in een flat ;) )

ik dacht een romper zonder mouw en dan een boxpakje met korte mouw en korte pijpjes en dan een dun katoene deken erover.

zou dit goed zijn of juist te koud?

2. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Maud slaapt in een romper, t-shirt korte mouw en slaapzak zonder mouw.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bedankt voor het antwoord

4. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    hier ligt meneer nu in mouwloze romper, 'shortama' erover (dus korte mouw en broek) en dan in een dun zomerslaapzakje.

Vannacht doe ik er waarschijnlijk een lakentje (dubbelgeslagen) overheen, deken vind ik nu echt te warm.

Tip: voel voordat je gaat slapen even aan je kleintje en bepaal dan wat je er nog bij moet leggen.

Groetjes Six

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun had toen hij ging slapen alleen een romper aan en toen wij gingen hebben we hem nog een pyamabroek aan gedaan.... hij kruipt door het hele bed heen...normaal heeft hij een slpaazak aan maar met dit weer is dat vrij warm..het was gisteravond 26gr in zijn kamer en vanmorgen 23
    zelfs stond er nog een raam open

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @six dank je voor de reactie, het is zo moeilijk in te schatten aangezien mijn man en ik beide verbrand zijn door de zon en daardoor zowieso al warm hebben. ik doe hem dat gewoon aan he dan kijk ik voordat ik naar bed ga nog ff bij hem

7. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Nils ligt nu in bed met alleen het shirtje van een shortama, hij heeft geen romper eronder. Hij heeft wel een onderbroekje aan (voor het eerst vandaag hahaha).
    Verder een dunne zomerslaapzak en nu nog geen laken of deken.

Ik kijk idd vanavond als we naar bed gaan of we nog iets over hem heen leggen.

Groetjes Inge

8. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    mouwloze romper t shirt en heel dun slaapzakje

9. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    mouwloze romper, t shirt,dunne slaapzak en een lakentje

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Romper met korte mouwen en een zomerslaapzak

11. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    romper lange mouw en zomerzak zonder mouw

12. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Sanne heeft een mouwloze romper aan en ligt in een bakerzakje. Als we op bed gaan kijk en voel ik even of ze nog een lakentje over moet hebben, meestal schopt ze deze af.

13. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hihi, had ik ook als topic maar die werd gesloten :) Maare, hier is t zo'n 24 graden, en ik heb m een romper zonder mouw, een pyjamashirt met lange mouw (wel dun) en dunne slaapzak aan. En lakentje over voor het instoppen.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier ook! En het is nog zo warm op zijn kamertje (26 graden)
    We hebben zijn raam open, ventilator aan en deur open. Arme kindjes met dit weer :(

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik heb gister wel een laken over haar heen gedaan, maar die trapt ze al gauw af. Dus hier alleen romper met korte mouw en zomerslaapzakje zonder mouw

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier is het zo 26 graden op zijn kamertje en hij heeft het snik heet. Heeft al warmte uitslag op zijn lijfje
    Dus hij heeft aan, een dun katoen thirt met lange mouwen, dun slaapzakje en een lakentje.
    Voordat ik ga slapen voel ik nog even, maar tot nu toe altijd wel redelijk.

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hier een rompertje met korte mouwen en een slaapzak zonder mouwen.
    Daarover een dun lakentje.
    Hier is het ook heel warm boven. :(

18. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    hier zelfde situatie, 27 graden op de kamer en koelt nauwelijks af. hij ligt nu met een romper zonder mouwen en een dun slaapzakje aan. dekens of lakens schopt hij er toch weer af..is ook veel te warm en als ik naar bed ga controleer ik even of ik er toch nog een laken overheen moet doen.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Waarom krijgen veel van jullie kindjes zoveel lagen aan terwijl ze het zo warm hebben?

Eva heeft een t-shirt met korte mouwen en uiteraard een luier aan. En een slaapzak die ik helemaal open heb geritst, dan kan ik die dicht doen mocht ze het koud krijgen. Ze ligt nu dus met blote beentje (en gedeeltelijk blote buik ;)). Maar voorlopig zal ze het nog wel warm hebben, het is nu 26 graden.

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier ook warm boven, maar omdat het raam open staat, koelt het toch best wel een beetje af 's nachts. Ik trek zelf in de loop van de nacht ook weer het dekbed wat over me heen.

Daarom: romper korte mouw, katoenen slaapzak en laken tot onder zijn oksels.

Deel Deze Pagina