Wat aan hebben tijdens bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door kellyskeezer, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Met heftige BI wel dus.. geen haar op mijn hoofd die weer een broek aan ging trekken.. ajuus. had een laken over me heen liggen.;)

2. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    ik begon toen ik net uit bed stapte s morgens vroeg, omdat ik thuis ben bevallen en een aantal keer gedurende de dag onder de douche heb gestaan, eigenlijk heel de dag rond gelopen in mn ochtendjas en ook hierin bevallen (verder niets er onder)
    daarna lekker pyama aan en in bed blijven!!

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik had ook helemaal niks aan alleen een laken over me heen. Kon echt niks aan mijn lijf hebben. ;):)

4. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    in de pyjama van mijn man.... ik ben met 35w5 dagen bevallen en had dus nog niks klaar staan. Mijn pyjama hing nog te drogen op de waslijn dus toen maar snel wat van mijn man erin gegooid. Als het zover is, maakt het je echt allemaal niks meer uit!!!

5. De eerste keer had ik helemaal niks aan. Nou vind ik het toch snel te warm, dus niks aan was op zich best wel oké qua temperatuur.
    Maar toen ik naderhand de eerste foto's zag besloot ik dat ik de volgende keer toch wel iets van een hempje aan wilde doen. Dus dat klaargelegd, en dit keer netjes bij de eerste weeën aangetrokken. Maar toen ging ik daarna nog onder de douche, hempje dus weer uit... en een uur later als een speer tussen de persweeën (die ik dus echt voorlopig nog niet verwacht had!) door snel half afgedroogd en naar bed gestrompeld, no way dat ik nog tijd had dat hempje weer aan te trekken.
    Dus uiteindelijk wederom compleet naakt bevallen :p

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm misschien niet maar als ze elk half uur aan je bed staan.....hihi.

Hier gewoon onder het laken hoor..ziet niemand...en ik kon toch niet meer opstaan vanwege de meters en toeters en bellen die aan mij en de beeb hingen...

Ben trouwens bevallen in een operatie shirt..werd namelijk klaar gemaakt voor keizersnede en ruggenprik..maar ben op de OK toch nog ff normaal bevallen hihi :D dochterlief dacht er anders over.... (had ze namelijk gevraagd hele zwangerschap om aub geen keizersnede te laten worden...hihi)

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb tijdens beide bevallingen alleen een spagettihemdje en een boxer aangehad. Sokken niet omdat ik dat totaal niet fijn vond.

Boxer ging gewoon elke controle van de gyn even uit en daarna weer aan. Zeker bij de tweeling was dat heeel vaak, maar gaf me niks, liever aan en uit trekken dan met blote kont in bed. Bij de jongste hadden we de 'regel ingesteld' dat er niet overbodig gevoeld ging worden en toen was het dus ook echt maar een heel enkele keer.

Voor mij beviel dus enkel een spagettihemdje en een boxer prima om te bevallen :D.

Liefs, Hanneke.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij Milan: een shirtje wat ik die hele dag al aan had. Was naar 't ziekenhuis gegaan in m'n gewone kleren en daar aangekomen gewoon m'n broek uitgedaan ;).

Bij Isabelle: ook de kleren die ik de hele dag al aan had, ik was nog maar net op tijd met m'n spijkerbroek uitdoen, hij hing volgens mij nog half op m'n knieën.

9. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Een hemdje....ik had het snel warm.
    Ik ben in het ziekenhuis bevallen en daar legde de verpleegkundige een "matje" onder mij, zodoende geen broek aan.

Ik heb juist fijne herinneringen aan het hemdje, 1 keer uitgewassen en nu ligt het in de kast voor hopelijk de 2e bevalling.

10. fafje

fafje Niet meer actief

een heel leuk panterprint t-shirt van h&m normaal maat 34 maar heb maat 40 genomen..had geen zin in zo'n raar pyama ding of konijnen tshirt,...geowon lekker hip! :p

Deel Deze Pagina