Oh gelukkig, ik dacht al! Uit- en aankleden vind hij hier niet zo leuk, dus dat laat ik ook maar liever zo dan. Scheelt dan ook weer een hoop gedoe.
Kamertje is 17 graden. Overdag romper lange mouw en kleertjes onder lakentje en dubbele deken. Nacht romper lange mouw, dunne pyjama, zomerslaapje zonder mouw, laken en dubbele deken. Ze voelt lekker warm aan, maar niet zweterig. Ze trappelt veel met haar voetjes onder de dekens, dus deze liggen na een paar minuten meestal halverwegen haar borst. Voor de herfst/winter heb ik straks een combi slaapzak met mouwen. Moet nog even kijken wat ik hier onder moet doen.
Nee maar dat gaat hoogstwaarschijnlijk wel veranderen. Alle kindjes worden op een gegeven moment heel beweeglijk. Geniet er nog maar even van.
Je moet kijken naar hoe je kindje aanvoelt en niet naar wat andere moeders hun baby aantrekken.. Kan namelijk per kind echt ontzettend veel verschillen. Mijn dochter heeft het erg snel warm en slaapt op haar buik, wat ook warmer is. Dus die ligt op dit moment in een romper korte mouw in een slaapzak korte mouw, anders heeft ze het echt te warm.