hoi allemaal, mijn dochter van 9 maanden heeft al een aantal dagen last van waterpokken. sinds gister ook koorts. Gisteravond na pijnstilling nog steeds 40,5 graden, dus even langs de HP geweest. Ze is verder vrolijk en kon niks vinden waar de hoge koorts vandaan kwam. Nu heeft ze op dr billen een waterpok die bijna zwart is, het lijkt ook wel een soort gaatje te zijn geworden. Herkennen jullie dit? is dit ook een vorm van indroging of misschien een ontsteking? de dokter gister zei dat als de koorts vandaag hoger zou zijn dan 39 we weer naar de dokter moesten. hij was vanochtend 38,2 en ze ligt nu gewoon lekker te slapen. ik weet niet zo goed wat nu te doen
Is dat zwarte geen korst? Een waterpok die open gegaan is en nu indroogt? Zal ook nog wel een rode kring eromheen hebben.
Hier waren het een soort kraters die gingen ontsteken. Havermout badje, havermout in washandje, elastiekje erom even weken in bad en er lekker mee insmeren hielp hier goed. Oke je kind stinkt een week na de havermout maar tja, het helpt. Ze heeft nu 2 maanden later nog 2 plekjes in het gezicht ervan.. Hoop dat die nog wat weg trekken, maar ben er bang voor..
Ik.heb nog nooit zwarte waterpokken gezien. Heeft de huisarts van de hap deze ook gezien? Ze heeft wel hoge koorts als de pcm niet werkt. Probeer vandaag eens geen pcm te geven en kijk hoe hoog de koorts echt is. Je onderdrukt t nu en zo weet je dus niet hoe hoog de koorts echt is. Had ze die 38.2 met pcm of zonder? Hoop dat t vandaag beter gaat! Beterschap
De dokter van de huisartsenpost had er wel naar gekeken, maar hij was de volgende ochtend pas zo zwart. Vervolgens wilde ik naar de huisarts, die het eigenlijk maar onzin vond dat ik langs wilde komen, heeft ook niet naar die zwarte pok gekeken, want dat hoort er gewoon bij! gelukkig ziet het er vandaag al iets beter uit, lijkt toch een korstje te worden. en geloof dat er ook een hoektand aankomt, dus misschien dat de hoge koorts daar wel vandaan komt. zo zonde voor die kleintjes