Wat hebben de meeste kindjes veel aan in bed! Mijn dochtertje heeft óf korte mouwen romper + winterslaapzak la be mouwen óf lange mouwen romper + winterslaapzak korte mouwen. En verder niks...
Romper korte mouw, pyama en 3 dekentjes (1 grote dubbel in een dekbedovertrek en nog een wiegendeken tot over haar schouders). Hier dus geen slaapzak
Ik vind het snachts nog koud. Yara draagt een romper (korte mauw) pyjama, slaapzak, laken, (dun) dekentje en als ik naar bed ga en het is fris leg ik er nog een dun dekentje overheen.
Bij ons is het nu net zo koud als een paar maanden geleden hoor op hun kamertje. Blijft zo'n 17 tot 19 graden. Dragen romper korte mouw en bovenshirt/pyamashirt met lange mouw en een winterslaapzak (sinds vorige week zonder mouwen).
Jeetje, wat veel inderdaad. Hier een romper korte mouw + pyama en sokjes en dan in een dunne slaapzak waar nog een deken overheen gaat maar 's ochtends ligt ze helemaal bovenin in bed dus dat heeft niet echt nut. Maar ze heeft het niet koud, eerder snel te warm.