Wat aan in bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Krissiefeur, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier 's nachts in romper korte mouw.
    Dunne zomerpyjama (truitje en broek).
    Zomerslaapzak zonder mouwen.
    Geen dekens.

Overdag met romper korte mouw in zomerslaapzak zonder mouwen.

2. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    bij mijn dochter en zoon is het 25 graden op de kamer, zij slapen in een romper zonder mouwen, shortama en een lakentje. mijn dochter ga ik nog altijd even instoppen voordat ik ga slapen, zijn ligt dan niet meer onder de dekens. Even kijken hoe lekker ze slapen :D

3. EternalSunshine

4 okt 2009
    67
    0
    0
    is hier erg warm (appartement bovenste verdieping en dus plat dak) dus romper zonder mouw, t shirt en zomerslaapzak, misschien zo nog een dun lakentje maar alleen als hij koud voelt.

4. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    Hier nu rompertje lange mouw en zomerslaapzak en ik kom net bovvven en ze is nat van het zweet wat moet ik haar nu aandoen daan is echt moeilijk ppffff

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    romper korte mouw, zomerslaapzak broekje en dekentje

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    in een zomerzak met lakentje en dun dekentje....warm zat

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

23 graden hier, romper lange mouwen, pyamajasje (dun) en zomerslaapzak.

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Jayden slaapt in zn tussenslaapzak *geen winter/geen zomer* rompertje korte mouw.
    Geen sokjes, geen pyamajasje, heb een warmbloedig ventje.

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hier romper lange mouw+ pyjama+ winterslaapzak zonder mouwen

of romper lange mouw + broekje+winterslaapzak met mouwen

en dit met een enkele deken nog, tis in elk geval geen 24 graden bij hem op de kamer

als ik twijfel voel ik altijd nog even aan hem als ikga slapen of hij het warm of koud heeft..

10. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Wonen onder een platdak op 8 hoog en ze heeft het snel warm dus:

Romperkorte mouw met een zomerslaapzak en een lakentje. Ze voelt normaal aan dus het kan prima.

11. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Rompertje korte mouw, pyjamajasje lange mouw, zomerslaapzak, lakentje, dekentje tot de helft...ik lig zelf nagenoeg bloot en heb het bloedheet maar voor hem lijkt me blote armpjes te fris, lastig soms hè.

12. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik vind het ook lastig nu! Het is hier in Zeeland dan wel niet zo warm als in de rest (scheelt vandaag geloof ik 10 graden met 't oosten!) dus ik leg Dennis nog steeds in een romper met korte mouw, pyjama met lange mouw en een niet te dikke slaapzak zonder mouwen. Als het 's avonds voordat wij gaan slapen veel is afgekoeld doe ik er nog een dun dekentje overheen tot z'n middel.

Hij voelt eigenlijk nooit heel warm aan. Wel is hij de afgelopen weken een beetje verkouden en ook een paar dagen wat koortsig geweest dan probeer ik er wel op te letten dat ie 't niet te koud, maar ook niet te warm heeft. Op z'n kamertje is het eigenlijk altijd standaard tussen de 18 en 22 graden, 't wordt er eigenlijk nooit warmer.

13. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ik heb lucas vannacht een romper korte mouw en zomerslaapzak zonder mouwen gegeven, onder een lakentje.

hij lag vanmorgen bij het hoofdeinde op zijn buik, niet meer onder het laken maar voelde gewoon warm aan!! Nu is het wel 24 graden op zijn kamer....

14. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik vind het erg moeilijk momenteel.
    Het is 24 graden op zijn kamertje en ik ventileer indirect.
    Heb hem nu in een dun rompertje met lange mouw en een zomerslaapzakje liggen. Hij voelde vannacht normaal aan qua temperatuur. (ben er zelf maar een paar keer uit geweest om bij m te kijken en meneer lag heerlijk te knorren)

15. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    Mijn dochter slaapt `s nachts in een romper met lange mouw en een zomerslaapzak. Gistermiddag sliep ze in een romper met korte mouwen en de zomerslaapzak.Het is hier gemiddeld 23 graden op haar kamer met dit weer.

16. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.062
    2.557
    113
    Limburg
    Mijn zoontje draagt een romper korte mouw, pyjamatruitje lange mouw, zomerslaapzakje en dekentje tot onder zijn oksels.

Overdag hetzelfde maar dan zonder slaapzakje.

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    In onze slaapkamer is het zo'n 21 graden, raam staat dag en nacht open.

S slaapt in een pyjamapakje met lange mouw en halflange pijpen, geen romper, geen sokken. We bakeren hem wel in, in een swaddle me (soort grote hydrofiel luier, dus heel dun) en dan onder een lakentje.

Als we hem niet zouden inbakeren dan hetzelfde maar + lenteslaapzak (wel iets gevoerd, maar heel minimaal, niet zo'n lakenslaapzak van bijv hema).

Als het 24 graden is op het kamertje dan zou ik zeker niet te warm kleden! Handjes zijn vaak koud of koel, voel ook aan het lijfje, vaak is dat wel prima op temperatuur.

18. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Beide kinderen alleen een romper. Zoon mouwloos, dochter korte mouwen. En dan onder 1 dekentje. Het is 24/25 graden op de bovenverdieping, de ramen staan open.

19. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Dochter heeft de afgelopen 2 nachten alleen met een romper met korte mouw geslapen, onder een hoeslaken (slaapt tussen ons in). 2 nachten terug had ze ook nog een slaapzak aan, maar toen was ze binnen no-time nat van het zweet en helemaal overstuur. Dus slaapzak uitgedaan en toen sliep ze zo verder.. Maar gister en vandaag heeft ze overdag ook alleen een luier, onderbroekje en hemdje, en nog een korte broek en tanktop aan. En dan nog zweet op d'r neusje..

20. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hier ligt ze in een romper korte mouw en een zomerslaapzakje. Is hier ook warm, maar meisje zelf is gewoon ook heel warm. Ik slaap zelf ook in een hemdje met mijn armen boven de dekens. Als ze het 's nachts koud lijkt te hebben dor ik haar lakentje nog over haar heen. Vind het ook best zoeken, maar overdag zit ze ook alleen in haar romper korte mouw met een broekje. En dan nog zweet ze wel eens. Gelukkig is haar kamertje wel het koelste van het hele huis, maar 's nachts slaapt ze bij ons in de kamer en dat is toch best warm.

Deel Deze Pagina