hier in een romper korte mouwen slaapkamer is ong 24/25 graden lakentje/dekentje ligt wel klaar maar daar wurmt ie zich onderuit..te warm zweet op zn neus en in zn haren overdag dun broekje en romper korte mouw
Ik had al zo'n vermoeden dat er vast zo'n topic geopend zou zijn Ik vroeg het me ook al af namelijk! Ze ligt nu in bed, met een romper lange mouw, dun pyjama broekje en een slaapzak zonder mouwen. Ze heeft geen dekentje, want die trapt ze af en ze gaat in onmogelijke posities in bed liggen waardoor ik het weer een beetje eng vind. Check vanavond laat nog wel even hoe ze voelt, al ging het de afgelopen dagen ook goed.
Na vandaag was het wat warmer op haar kamertje dan de afgelopen dagen... dus vannacht ligt mw in een romper korte mouw met zomerslaapzak!
Nu alleen een romper met dunne bandjes met een zomerslaapzak. Twijfelde erg, ook omdat ze wat koortsig is. Dus ze moet haar warmte wel kwijt kunnen. Is bijna 25 graden op haar kamertje.
hier ook romper korte mouw en lakentje.. Baker m normaal ook in in een badcape maar dat is veel te warm. Nu alleen een hydrofielluier om zn armpjes tot ie diep slaapt (en dan weer losmaken).. en lakentje over zn beentjes.. Kamertje is ook al 28 graden
Ik heb jesse nu gewoon in zijn romper met kortemouw liggen verder niks hij voelde net nog behoorlijk warm...
Ik heb nu aangedaan een romper met lange mouw slaapzak zonder mouwen en lakentje Tis hier 21,5 op zn kamer... Bleggh
Net: kamer 23 graden, lief gaan slapen met romper lange mouw en slaapzak ( zomer) Nu: huilen, fles op en ze voelde best fris, dus romper lange mouw+ pyjama hesje en zomer slaapzak.. Anders eventueel nog phama broek. Kamer is nu 21 graden..
Talitha heeft vannacht een romper korte mouw en een pyamabroekje aangehad en ze heeft heerlijk geslapen en was vanmorgen ook nog lekker warm..
Mika heeft vannacht heerlijk geslapen in zijn rompertje korte mouw en slaapzakje. heb om 23.00 wel lakentje over hem heen gedaan, maar trapt hij toch gelijk weer weg.hij heeft heerlijk klokje rond geslapen..
Lisa had verhoging en dus hat ze een romper met spagettibandjes aan en een short o rama of hoe die dingen ook heten. Eerst alleen met een lakentje tot ze echt koud voelde toen heb ik er een dun fleece dekentje overheen gelegd. Het is overgens 27 graden op haar slaapkamertje.
Een romper zonder mouwen en een pyjamatje met korte mouw en een kort broekje (van de hema) met een dun zomer slaapzakje. Lakentje heeft ze over haar heen.
Afgelopen nacht eerst met een romper korte mouw en een zomerslaapzak zonder mouw. Na veel huilen (waar ze het natuurlijk ook warm van krijgt) slaapzak uit gedaan en alleen met het rompertje verder laten slapen. Het was afgelopen nacht 27 graden op haar kamer.