Ons mannetje gaat 's avonds rond 19.00u naar bed, meestal is hij 's ochtends weer rond 6.30u wakker, soms hebben we mazzel en slaapt hij uit tot 7.30u. Even nieuwsgierig hoe laat jullie kleintjes wakker worden.
Op dit moment om 7.45. In de wintertijd om 6.45. Onze zoon heeft ook heel lang tot 8.00-9.00 geslapen dus we waren behoorlijk verwend geraakt.
Ik stemde om zeven uur. Als mijn man teveel kabaal maakt met het opstaan is de kleine om zes uur wakker, houdt manlief het stil kan het wel eens half acht zijn. Dat laatste is zalig Hij gaat 's avonds rond half acht, acht uur slapen.
Ze gaat om 7u slapen, en wordt bijna altijd rond half 8 wakker. Lange nacht dus (wel met één of meerdere onderbrekingen )
Zucht! Al 6 weken is onze stuiterbal om 6 uur wakker .... terwijl die daarvoor altijd lekker 'uitsliep' tot 8 uur/half 9! Wat we ook proberen, meneertje gaat niet meer slapen! Ik kan hier niet aan wennen!
@ Liefdeis, ik herken het, ons ventje sliep tot dat hij een maand of 6 was altijd tot 7.30-8.00 uur. Dat uurtje langer was toch nog ff lekkerder voor mezelf . Maarja, op de dagen dat ik vrij ben of overdag werk, kruip ik nu maar lekker vroeg me bed in om het een beetje in te halen...
Ergens tussen 6 en 6.30u... wij staan meestal rond 6.15u op om naar ons werk te gaan en dat is dus haar vaste ritme ook.
Wij krijgen ons meisje (6,5 maand) niet voor half 10/10 uur soms nog later in bed. Ze slaapt dus ook tot half 10 en later!
Momenteel, sinds de nieuwe tijd om 8.00 en ooooh wat zijn we daar blij mee want eerst was het tussen 6 en 7. Dit lijkt net uitslapen voor ons.
Mijn mannetje (20 maanden) is met de zomertijd om 08.00 uur wakker en in de wintertijd meestal rond 07.00 uur. Hij gaat tussen 19.00 uur en 19.30 uur naar bed
bij ons meestal rond 06.00 omdat we dan opstaan om richting werk te staan.. Helaas is dit in het weekend dus ook zo vroeg.. Hij gaat rond 19.00-20.00 uur naar bed en word ook niet meer wakker, dat is wel heerlijk!
Ons dochtertje komt meestal tussen half 8 en 8 uur uit bed. Soms komt ze vroeger maar slaapt dan na de fles meteen weer verder. Ze gaat om half 8 naar bed en slaapt altijd heel de nacht door
Als er iemand naar zijn werk moet wordt de oudste wakker van de badkamergeluiden etc. Maar als we hem laten liggen komt hij uit zichzelf rond een uurtje of 9. Heerlijk!!! Flink verwend zijn we dus. Hij gaat rond 7 uur/half 8 naar bed.
Bedtijd is ommenabij 19.30 en wordt tussen 7.30-9.30 uur wakker, altijd al een slaapkop geweest...gister was het 11 uur
Meestal is ze rond een uurtje of 7 wakker. Soms iets eerder en soms iets later. In het begin moesten we haar om half 8 wakker maken, anders sliep ze door en hadden we "problemen" met het schema. Maar nu haar fles van 23:00 weg is komt ze dus rond 7 uur.
Meestal rond 7.30 de eerste fles. Af en toe om 05.00 en 06.00 even speentje maar slaapt dan weer lekker verder.