Teveel keus in de winkels! Wat zijn nou leuke speelgoedjes voor deze leeftijd? Dingen waarmee de echt kunnen ontwikkelen en ontdekken. Inspiratie gezocht!
De verrassingseitjes van tomy zijn erg schattig mijn oudste van 4 speelt er ook mee. Hij is ze vooral aan het tellen enzo. De jongste gooit ze uit het doosje en kwijlt erop. De babywalker van vtech is idd briljant! De toet toet auto's van vtech zijn hier ook erg populair. Verder van die bakjes die je kunt stapelen ( en omgooien) Alles met wielen is per definitie leuk volgens de jongste. De oudste vond en vind dat dus echt niet interressant. Iets met knopjes, bij voorkeur een afstandsbediening of telefoon. (Koop een goedkope universele ab bij de action ofzo)
Hier: 8 mnd babywalker/woezel en pip blokkentrein 12 mnd pucky loopfiets (4 wieltjes) 15 mnd duplo Ze is nu bijna 2,5 en kijkt alleen maar naar de duplo om. Vanaf 1 jaar hebben we bijna de hele zoef zoef collectie gespaard maar daar kijkt ze niet naar om
Met 8 maand speelde mijn zoon graag met (bad)boekjes, Lamaze speelgoed, Oball, Vtech stuur en draaibal, activity centre in de box, Twingles speeltje. En hij vond alles waar hij niet aan mocht komen interessant (afstandsbediening, geluidsboxen etc)
Stapelbekers! Auto met geluid (met van die knopjes om geluid eruit te krijgen) met bijtsleutels eronder (5 euro bij de wibra. V-tech heeft ze ook) Freddie de vuurvlieg van lamaze En hier is favoriet: plastic waterflesje (leeg) met erwten. Kun je een hoop herrie mee maken Geluid en lampjes, eventueel met felle kleuren doen het altijd goed.
Mijn zoontje van 8 maanden speelt op dit moment veel met houten blokken (woezel en pip) en het treintje van woezel en pip. Een mini piano, een muziek boek, een soort draaibal met muziek. Als het maar herrie maakt!
Stapelbekers! Nog steeds een van de favorieten hier Zl speelt ook veel met zijn Nijntje loopwagen. Hij kan er nog niet achter staan. Maar er zittend voor spelen is ook erg leuk! En vtech speelgoed met allerlei lichtjes en geluidjes. Ik vind het wat minder maar hij kan zich er goed mee vermaken
Ja hier ook een grote hit vanaf een maand of 9. Ik bouwen, hij omgooien, en een lol Kan soms niet eens de hele toren bouwen en hij ligt alweer om. Nu met een jaar speelt hij veel met de toet toet auto's, duplo en boekjes.