Speen, tuttel, knuffeldoekjes...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kahlen, 30 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft hier geen interesse in. Nu vind ik dat allemaal best, maar ik ben nieuwsgierig: als hij nu geen interesse in bijv. Een tuttel toont, zal hij dat op latere leeftijd nog wel kunnen krijgen of niet? Zal hij nog kunnen beginnen met duimen of is het zo dat als ze dat niet meteen doen dat ze daar nooit behoefte aan hebben?

Ikzelf had een speen, verslaafd aan mijn duim, aan mijn Ernie knuffel en knuffeldoekje.

Hoe zit dat bij jullie kindjes?

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    onze dochter had een bepaalde knuffel haar leeuwtje, en dr tut maar met 2,5 heeft ze de tut links laten liggen.. nu duimt ze wel en heeft momenteel even geen favoriete knuffel haha dat wissels enorm nu,

de kleine man heeft een tut en een spuugdoekje.. anders kan hij niet slapen althans sowieso niet zonder zn doekje,..

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Hier altijd een speen gehad en 2 knuffels in bed, maar geen interesse. Vanaf een maand of 4? (weet het niet meer precies haha) begon ze met duimen en de knuffels vast te pakken. Paar maand later ongeveer geen speen meer, alleen nog dr duim en had ze 1 lievelingsknuffel.

4. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Dochter heeft overdag af en toe een speen, als ze niet helemaal fit is, maar verder niet, met slapen ook niet nodig dus bied ik hem ook maar niet aan.
    Wel heeft ze sinds een maand of 5, 2 favoriete knuffels, daar speelt ze in bed ook altijd even mee als ze gaat slapen.

Deel Deze Pagina