jongensbabykleding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eefke84, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

na 2 meiden mag ik me nu gaan storten op het jongensspul:D ( wel raar hoor hahaha) ik ben alleen een enorme zeikerd qua jongenskleding want ik vind bijna niets mooi. zeker geen drukke prints of geruite broeken enzo ook geen spencers etc.
    rustige dingen zoals bv lief vind ik wel mooi. zijn er nog meer merken zoals dat waar ik bv op mp naar kan zoeken?? voor meien weet ik het allemaal wel zoals bomba, mim pi etc ( ja daar dan wel weer drukke prints;)) maar voor knullen? ik niet weten. welke hippe jongens moeder helpt me:)

2. sandra

sandra Fanatiek lid

Leuk een jongen!!

Ik ben dol op lief, bfc, noppies en imps & elfs en ducky beau.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dank je sandra:) ja we zijn ook echt blij met een knul. ;)

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik vind Noppies en BFC erg leuk. Name it wil soms ook nog wel leuke dingen hebben.

5. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    pointer is ook leuk voor kleine kereltjes!

6. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Volgens mij heeft little feet ook leuke dingetjes voor de kleine mannetjes. Voor de wat grotere vind ik Bor*z heel leuk!

7. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Ohja en Bomba for girls heeft sinds deze zomer een broertje: Bomba boys. Dus ook iets om in de gaten te houden :)

8. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ik haal eigenlijk heel veel bij C&A. Mexx en H&M hebben ook hele leuke dingen...
    een advies...begin niet aan vesten! wat een vervelende dingen, die ritsen zitten altijd in de weg en het gaat gewoon heel raar zitten....

9. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    Hema en Prenatal hebben ook leuke dingen trouwens...

10. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou ik wilde eigenlijk precies hetzelfde vragen, maar ik hou juist wel van drukke prints. Heb dus ook een jongen. Heb the dutch design bakery al ontdekt, maar ben dus nog op zoek naar leuke merken jongenskleding. Zal ook eens kijken bij de suggesties in dit topic.

11. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Feetje heeft lieve jongenskleding!

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    hier moest ik ook omschakelen maar de kast is aardig gevuld inmiddels.
    Hier veel van Z8, LIEF, mexx, noppies, name it, Tommy Hilfiger, Mcgregor, Feetje, Ducky Beau

13. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Hier ook een jongens mama met een moeilijke smaak. Ik vind Mexx hele leuke dingen hebben en de duurdere merken zoals Ralph Lauren, Armani en McGregor heb ik veel van. Ducky Beau vind ook leuk maar vind het gat voor het hoofdje zo klein. Noppies vond ik de wintercollectie van 2011 leuk maar wat ze nu hebben niet. Succes met shoppen;)!!

14. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Hier heb ik voornamelijk Lief!, Hema, H&M, prenatal, imps & elfs, noppies en wat Kik-kid.

Toen ik nog niet wist wat wij zouden krijgen stond ik vaak naar de meiden dingen te kijken omdat ze daar zo veel leuke dingen voor hebben. Voor jongens vond ik maar weinig mooi. Maar nu ik eenmaal niet beter weet vind ik dat zo ook voor jongens erg leuke dingen hebben!

15. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik vind pointer altijd een leuk merk, evenals feetje, ducky beau en claesens. Veel shop plezier!

16. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een jochie!! Ik vond jongenskleding shoppen in het het begin niet leuk!!

Ik vind leuk! Gap.eu. Noppies, BFC, beebielove, feetje!! Ralph lauren. Tommy hillfiger, Mc greggor. Just small (meisjes bakkaboe).. o,ja 4 funky flavours is ook leuk!!
    hoop je een beetje geholpen te hebben .voor mijn meisje hou ik ook van mim-pi, bomba en bengh

17. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog niet genoemd, ook leuk:
    tapete
    born to be famous
    chaos & order
    717
    vingino

18. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    hier ook een jongen en ik vind Z8 echt een supermooi merk! en Vingino!

Name it is ook een erg mooi merk voor kleine knulletjes en Lief! is een erg mooi merk!

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    V&D heeft vaak ook wel leuke dingen voor babyjongens, gewoon fijne basics, zonders schreeuwerige teksten etc.
    Ik vind het nog steeds niet makkelijk shoppen voor jongens. Verder inderdaad merken die al genoemd zijn, zoals Mexx enzo. Af en toe hebben ze bij C&A ook nog best leuke dingen.
    Verder Salty Dog, Little Label, Vinrose (al moeten ze voor die laatste wat groter zijn) H&M en Prenatal. Pointer is ook leuk, maar afgelopen seizoen was het laatste seizoen, ze zijn ermee gestopt.

20. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dank jullie meiden. hier kan ik vast en zeker wat mee

Deel Deze Pagina