Ja inderdaad. Om bij te tanken gaat hij af entoe naar oma, vanavond ook. Dus oma mag het proberen. Ze heeft hem nog niet gehoord, terwijl hij normaal al enorm aan het woelen is. Op hoop van zege!!
Serieus? Bij 18 graden? Als ik lees wat jouw kindje allemaal aan en over zich heen heeft dan zou je zegen dat het maar 10 graden is ofzo.
Hier ook een romper met korte mouwen en een pyamabroek en jasje met lange mouwen en sokken, de puckababy en dan een lakentje en dun dekentje. Zonder gaat hij lopen klieren. Hij is altijd lekker warm maar een koukleum net als zn mama
Hier ook het teddy aan de buitenkant anders zweet ie zich een ongeluk haha Hij heeft alleen een rompertje aan zonder mouwtjes en sokjes. Verder nog een dekentje eroverheen. Mijn zoontje woelt ook enorm dus ik vouw de mouwtjes naar binnen toe.. Ik weet dat het eigenlijk niet mag maar anders doet ie geen oog dicht helaas..
Onze dochter slaapt in de winter versie van de 4 seizoenen bag. Ook de teddy aan de binnenkant. Op haar kamertje is het rond de 18 graden Raam staat altijd op kiep stand 's nachts. Ze heeft in de winterzak alleen romper met korte mouw aan verder niks geen deken of laken.
Nee, helaas, het is echt een koukleum. Ook overdag altijd veel kleren aan en dan nog snel blauwe lippen etc. Als het bloedheet is slaapt hij het lekkerst...
Hier ligt mijn dochter ook in een puckababy, met alleen een romper aan. Als de temp in haar kamer 17 graden of kouder is leg ik een dekentje eroverheen.
Ik heb nu een zomerslaapzak, winterversie heeft hij volgekakt haha. Hij heeft nu een korte mouwen romper en een pyamashirt aan. Geen broekje maar wel een dunne Koeka deken eroverheen. Ik twijfel alleen of ik ga proberen om vanavond zijn handjes boven de deken te doen... Zijn zus is ook zo warmbloedig die staat met 15 graden al met een korte broek en hemd aan, klaar om naar buiten te gaan. In de niddag zweet hij echt de pan uit met alleen een romper in zijn slaapzak. Is bovenstaande alsnog te warm? Ik kan me voorstellen dat wanneer zijn handjes onder de deken zitten hij zijn warmte niet goed kwijt kan.