wat aan met slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fairytale, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Romper korte mouw, pyama broekje en een lakentje. Slaapzak hebben we achterwege gelaten, is te heet. Gelukkig blijft hij onder zn lakentje liggen.

2. Mayon

Mayon Niet meer actief

Romper, pyamajasje, slaapzak, laken en deken.

3. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik leg me zoontje gewoon in een luier in ze bedje... lakentje lig erin maar het iszo warm op ze kamer 25 graden dat ik die laken niet eens gebruik...

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Maar hoe doe je dat dan als het straks nog warmer wordt? En trekt hij zijn luier niet uit?

5. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    mijn zoontje heeft een romper met korte mouwen of zonder mouwen, een pyama een dunne slaapzak zonder mouwen en ligt met zijn beentjes onder een dun dekentje. Onze kamer is ook niet zo heel erg warm. Ik laat de gordijnen de gehele dag ook dicht zodat het lekker koel blijft.

6. misa

misa Niet meer actief

Ooh ik vind het ook zo moeilijk! Maar ik voel gewoon regelmatig. Overdag heeft hij: alleen een romper, of zijn t shirt of alleen de luier aan. En hij ligt in een hele dunne slaapzak.

Snachts heeft hij een pyjama aan, een dunne slaapzak en soms nog een laken over. Maar ik twijfel steeds of dat laatste wel nodig is.

(oja, eigenlijk altijd een romper met geen of korte mouwen)

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind het ook lastig.. Mijn zoontje slaapt de laatste dgn in een romper met korte mouwen en een broekje.. that's it, dus geen sokjes en shirtje :)
    Wel een dekentje over!

Deel Deze Pagina