Wat aan na de bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gul83, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    De vraag zegt het al. Ik ben met de ziekenhuistas bezig en bedacht dat ik iets moet meenemen om aan te trekken na de bevalling. Ik vroeg mij af wat jullie aan gaan trekken na de bevalling. Ik wil eigenlijk het liefst geen joggingpak aan want wil wel een beetje leuk op de foto's komen. Maar een spijkerbroek lijkt me ook geen goed idee. Ik heb een leuke zwangerschaps tregging gezien. Lijkt me leuk met een lange trui. Zou dat te strak zijn? Ik weet het echt niet meer :(

2. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Ah ik doe wel gewoon een huispak (soort jogging) aan. Geloof me, na de bevalling wil je er het liefst gewoon zo comfortabel mogelijk bijliggen / zitten. Je kunt ook gewoon een broek van een huispak aandoen en dan een leuk t-shirt erboven ofzo...

3. Tese

Tese Niet meer actief

Gewoon wat je voor de bevalling ok aanhad. Makkelijk zittende kleding. Ik had in het ziekenhuis nog een pyama aan. Toen ik thuiswas, nog mn joggingpositiebroek. Met een positieshirtje.

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik denk een fijne positielegging met een positieshirt er over. Lekker wijd en comfortabel.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    hier ook een jogingbroek inderdaad. Met een gewoon shirt erover. Jammer van de foto's, maar ik ik ga mezelf niet in ongemakkelijke kleding wurmen :)

6. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Ik doe mijn fitnessbroek aan met een leuk shirt erop.
    Fitness broek in grotere maat gekocht bij scapino; hij heeft zo'n fijne grote boord die over je buik kan. Zit niet strak en staat ook best leuk.

7. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik ga er heen in m'n joggingbroek (wel een 'nette') en doe die terug naar huis ook aan. Moet er niet aan denken om in de auto te zitten met een strakke broek! Daarop gewoon een lekker shirt en een gebreid vest (dus geen matching jasje bij de broek). Ach, daarna zie ik er wel weer gekleed uit, dat moment zal het me niet zo interesseren!

8. misa

misa Niet meer actief

Ik heb van die zwarte zwangerschaps joggingsbroeken. Zien er niet heel erg joggingpak achtig uit, maar zitten wel heerlijk. Daarvan zit er eentje in mijn tas. Verder een shirtje en een vest. Ik wil er ook wel redelijk uit zien, maar lekker zittende kleding vind ik toch belangrijker! En je ligt toch veel in bed, waarschijnlijk helemaal als er bezoek komt. En daarbij zul je het op dat moment helemaal niet erg meer vinden denk ik!

Maar een zwangerschapslegging/ tregging met een lange trui/ tuniek zal ook vast lekker zitten.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb een zwarte joggingbroek ( Inderdaad zo'n stofje die niet heel jogging achtig is, hij kan ook prima als normaal buiten de deur broek ) en een long sleeve in mn tas zitten. Een spijkerbroek lijkt me niet geslaagd ivm beurse muts en kraamverband pakket tussen je benen. Een rok ga ik nog niet aan beginnen ivm panties & beurse muts. Dus lekker joggingbroek naar huis, daarna zien we wel weer.

10. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland

Hahaha ik moest hier zo om lachen, maar het is ZO waar :D
    Ik had ook na allebei mijn bevallingen gewoon een joggingsbroek aan, dat zit echt het lekkerst met een beurse muts ;)

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

en in bed lag ik lekker als er geen bezoek was in een blote muts op zon matje. maar ja had ook 22 hechtingen erin zitten

12. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    hier ook een zwarte joggingsbroek en een zwart truitje die heerlijk zit....
    Lekker puh hoe je op de foto komt... bedoel je gezicht is uiteindelijk hetgeen die telt en die is na de bevalling echt niet mooi uitgerust hoor... tenminste van alle foto die ik gezien heb.... zagen de vrouwen er lekker moe uit :D

dan maakt de kleding toch echt niet meer uit denk ik...
    Ik ga desnoods in mijn pyjama naar huis... of op de foto whatever.

13. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Het was twee keer bloedje heet, dus gewoon een jurkje aan gedaan. Nu zou ik een legging ofzo aandoen.

Wilde er zelf niet bijliggen als een sjakie, maar een spijkerbroek ging me wat te ver.

14. pijman

pijman Niet meer actief

De meest gemakkelijke broek die je hebt liggen. Kan ook van een nette pyjama of huispak een broek zijn of een legging net wat je fijn vind. Voor daar bovenop een wat netter shirt (langer model of positieshirt) en dan je man/vriend instrueren dat hij alleen foto's mag maken vanaf je middel :D :D Dat blubberbuikje hoeft er sowieso niet op haha. En een borstel en elastiekjes meenemen voor je haar en je conditioner of net wat je nodig hebt om je haar leuk te laten zitten, dan maakt die comfortabele broek niets meer uit hoor, dat comfort heb je echt nodig.

15. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

13 jun 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Ik had een positiejoggingbroek een zwarte..waar je niet die dikke kraamverbanden in ziet zitten:D

16. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    ik doe gewoon ene zw legging en een zw jurkje aan, dee ik bij mijn 1e ook... bij naar huis gaan..

en in bed van ziekenhuis, gewoon een mooie pyama..

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik had een netpanty, minirokje en pumps aan. ;)

Nee hoor grapje, na de bevalling kon het me echt gestolen worden! Ik had een zwarte joggingbroek van mijn broertje aan, die 2 koppen groter is. En een bigshirt met daaroverheen een vest. Mijn haar in een staart, hoppa.

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

En over die foto's. Een vriendin van mij, die was eerder bevallen en die had het erover dat ze niet leuk op de foto's stond. Zo chagarijnig. Toen ik net bevallen was en er werden foto's gemaakt, dacht ik alleen maar, lachen lachen. Pfff als ik die foto's terug zie.... Ik weet niet wie er aan het lachen was, maar ik was het niet, had echt een kop om op te schieten! ;)

(maar gelukkig dat ik was :D)

19. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    toch of niet hahahah ik heb een joggingsbroek ook van mijn broertje idd 2 koppen groter so what

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Lekker toch? Ik draag hem nu weer :D Het is 1 van de heerlijkst zittende broeken die ik heb. (nu nog voor thuis) Hij krijgt hem écht niet meer terug!

Deel Deze Pagina