nou ik ook joh had zon plofharses had lekker op mn gezicht zitten persen (of hoe noem je dat?) nou allemaal van die gesprongen adertjes op mn wangen
Ik heb volgens mij een iets te romantische beeld van de bevalling Ik heb thuis ook nooit een joggingsbroek aan maar ik ga dan toch maar een aanschaffen. Maar heb toch ook en tregging besteld
Ik trek een joggingsbroek of eventueel een lekkere pyjama, kan mij het schelen. Wil er lekker comfortabel bij liggen. Er leuk uitzien kan later wel weer..
Ik wil je niet bang maken hoor... En heb van de uiteindelijke uitdrijving niets van gevoeld, maar heb je wel eens gekeken hoe het er daar beneden uitziet? Daar moet straks een kind doorheen, haha Nee ik heb zelf 27 uur weeen gehad, met persweeen met spoed naar het ziekenhuis, kind van 4 kg in 1 perswee eruit moeten persen, nou dan kan de make-up je gestolen worden
Ik had ook zo'n vreemde huidskleur na de bevalling, volgens mij van de hormonen. Helemaal vaal ofzo. Ziet er dus ook niet uit op foto's, maar ja. Ik heb een paar comfortabele pyama's en huispakken in de kast liggen en in de noodkoffer, voor eventueel naar huis vanuit het ziekenhuis een positiebroek en superzacht tuniekdingetje, ziet eruit als gewone kleding maar kan ook als pyama.
Ik had gewoon hetzelfde aan als nouposotie broek en een shirt. Oowja en ik had een niergordel (dan had ik minder last van mijn buik).
leuk op de foto's na de bevalling?!!? Nou, ik was lijkwit, blote-billen-gezicht en nog helemaal pafferig van het vocht dat ik aan het einde van de zwangerschap vasthield. Maar daar heb ik geen moment over in gezeten. Had net een kind gekregen en dat was het enige waar ik nog aan dacht. Ik heb een weeklang in een positiejoggingbroek gelopen (of eigenlijk nog het meeste in mijn pyama omdat ik veel in bed bivakkeerde) en dat is dan echt heerlijk. Ik had 30 hechtingen (van binnen en buiten) en dan kun je echt geen spijkerbroek aan!
kan natuurlijk alleen namens mijzelf spreken, maar na de bevalling leef je in zo'n andere wereld door het kleine wondertje in je armen, dat het je even niet zo veel uitmaakt hoe je eruit ziet! En het verschilt ook per persoon wat je daarna aanpast, ik paste meteen al weer in mijn gewone kleding, maar vond de zwangerschapskleding de eerste week wel veel prettiger. Zeker na de keizersnede bij de tweede. Tja dus misschien een lekker zittende broek met een mooi shirt ofzo......? Succes!