Iemand een idee waar ik stevige slippers kan krijgen? Bedoel het gewone standaard slipper model, effen of met motief, maar gewoon de rubberen dus. Ik zoek er eentje, die wat dikker is qua zool en niet zo snel doorbuigt, wat veel slippers wel hebben. Had een heel stel van de Schoenenreus, die waren geweldig en niet meteen doorgelopen. Maar die bestaat niet meer en nu ben ik dus op zoek naar nieuwe. Iemand een idee?
Ik heb slippers van Ilse Jacobsen! Dat zijn stevige rubberen slippers.. Zijn in allerlei kleurtjes te krijgen, maar waar ze allemaal verkocht worden weet ik niet.. Toevallig kan ik ze hier in de buurt krijgen!
Kijk dat is helemaal mooi, ik heb de mijne al jaren en ze voldoen nog prima. Heb ze uiteraard niet elke dag aan in de zomer maar ze blijven bij mij wel goed. Heb wel de original, dus de dikkere als de slim-edition. Geen idee hoe die blijven.
Ik heb de crocs slippers. Ik vind ze zo fijn en ze verslijten voor geen meter. Ik heb dan best moeilijke voeten maar op deze kan ik de avondvierdaagse lopen. Ik heb deze: Bekijk bijlage 463816
Ik zweer bij Teva Olowahu's, loop al jaren op een paar en ze gaan alleen maar lekkerder zitten. Havaianas heb ik ook, maar die vind ik helemaal niet fijn zitten (maar ligt misschien aan het model, flash urban).