Hallo, Mijn zoontje is de laatste week zo onrustig snachts. Hij gilt/schreeuwt echt keihard alsof ie pijn heeft. Niks is goed, kan m ook moeilijk troosten dan. Nu ben ik vanochtend bij de ha geweest en er was niks bijzonders te zien behalve dat zn keel geirriteerd was (logisch..door t schreeuwen) nu hebben ze zn urine nagekeken en die was schoon.. Dokter stelde een bloedonderzoek voor om te kijken naar een evt onsteking.. Maar ik twijfel! Omdat we overdags niks aan m merken, echt alleen s nachts! Wat zouden jullie doen? Aankijken of bloed laten prikken?
Ik zou het wel doen, er is duidelijk iets 's nachts aan de hand. Zou ook zijn ontlasting en liesjes na laten kijken. Wat soms ook werkt als er niets lichamelijks te vinden is, het bedje in een ander hoek zetten
Ik zou het ook na laten kijken gewoon voor de zekerheid. Als daar niks uit komt is t miss een enge droom ofzo
Tanden nog misschien ??? Die kleine vent hier heeft daar ook alleen snachts last van gehad. Zodra ik hem neer wilde leggen was het gillen/janken geblazen en niet stil te krijgen.
Kom net thuis en hoorde dat ie 3x gepoept had. Kom ik boven weer een spuitluier. Dus misschien toch tandjes, ja. Bij zn eerste 2 tandjes had ie zowel overdags als snachts last, daarom twijfelde ik. Nou dan wacht ik toch maar even af denk ik..
Bij mijn zoon verliep het komen van tanden altijd anders (op de spuitluiers en rode billen na). Bij de ene tand had hij mega veel last en bij de andere tand was er niks aan de hand en was er dus "ineens". Zo ook het krijgen van kiezen. Zijn eerste kies ging echt gepaard mef gillend wakker worden maar ook overdag huilen en niks was goed. Een maand later kreeg hij 3kiezen tegelijk en meneer voelde er niks van??? Was vrolijk,leek geen pijn te hebben en sliep gewoon als normaal ... Als je je kleintje een zetpil geeft voor de nacht? Missch dat dat al een beetje scheelt. Sterkte! X