Wat hebben jullie kindjes aan onder een dikke slaapzak met mouwen? het is ''s nachts een graad of 13-14 op zijn kamer en hij ligt denk ik maar een paar uurtjes onder zijn dekens. bedankt alvast voor de antwoorden. groetjes, Miranda
Ik heb voor mijn zoontje een middeldikke slaapzak, zonder mouwen, hele pyjama en een romper eronder en dan onder een dekbedje. Hij wordt heerlijk warm wakker maar ook weer niet TE warm
pyamaatje gewoon en sokjes en rompertje met korte mouwtjes. Fae heeft overigens geen mouwen, maar het is bij ons zo'n 16/17 graden - in de woonkamer tenminste, haar kamertje zal daar ongeveer gelijk aan zijn (flatje) En oja, ze ligt hier onder een deken en dan vaak nog een fleece dekentje er overheen als wij naar bed gaan... dat heeft ze ook echt nodig, want anders is ze telkens weer wakker..
Met 13-14 graden zou ik inderdaad een dikke slaapzak met mouwen doen en een lekkere pyjama eronder. Op Eva's kamer is het tussen de 16-18 graden en ze slaapt met een t-shirt met lange mouwen en een winterslaapzak, zonder mouwen. Maar ze heeft het ook echt niet snel koud.
winterslaapzak (prenatal) met mouwen, romper lange mouw, pyjama. Denk dat het zo rond de 16-19 gradne is. leggen haar altijd onder de deken maar die trapt ze van zich af.
mijn zoontje heeft het ook niet snel koud. ik merk alleen wel dat hij nu met die koude nachten onrustiger slaapt, hij wordt gelukkig niet wakker. 's ochtends voelt hij ook niet koud, vandaar dat ik me afvraag dat als ik hem die dikke slaapzak aantrek wat ik eronder aan moet doen, anders krijgt hij het weer te warm. groetjes, Miranda
Hier zit ik zelf ook even over te twijfelen. Angelina slaapt niet onder een deken, ze kruipt altijd tegen het hoofdeinde aan, meestal overdwars, erg schattig gezicht, maar ben bang dat ze het koud krijgt. Ze heeft 's ochtends ook altijd koude handjes, maar ik geloof niet dat ze het verder ook echt koud heeft. het is op haar kamertje snachts zo'n 16/17 graden, overdag graadje meer. Tot nu toe sliep ze in een mouwloze slaapzak, maar wil nu de nachten toch de winterslaapzak met mouwen gaan gebruiken. Maar wordt een pyjama met mouwen dan weer niet té?
onze zoon ligt in een dikke slaapzak van de prenetal, romper met lange mouwen (soms een pyama erbij) en geen deken die heeft het heel snel warm dus die zou gek worden met meer kleding aan haha wij hebben geen CV verwarming dus altijd heel koud....
Teun ligt nu in een combisleeper en dan met romper korte mouw en pyama en dan nog ene lakentje en dekentje dekken hem snachts weer toe als wij gaan slapen...word zo'n 12/13 grd op zijn kamertje snachts...smorgens loopt de verwarming wel een beetje mee als de kachel weer aan gaat.... hadden eers ook een winterslaapzakje van prenatal maar hij werd steeds vroeger wakker (5.30) en had honger en wilde niet meer slapen en voelde ook nog koud aan nu slaapt hij lekker door tot een uurje of 8 en is lekker warm en heeft nietgelijk honger...
Jasmijn ligt in een dikke slaapzak zonder mouwen. Rompertje en pyama aan. Er ligt een lakentje overheen zodat ze lekker vast ligt. Ik voel regelmatig aan haar nekje. Ze heeft het nml snel te warm. s-nachts is het 15-16 graden, overdag 17-18.
florian ligt in een combisleeper, romper korte mouw en pyama. op zijn kamer is het gemiddeld 16 graden en hij heeft het niet te warm.
Winterslaapzak, pyama en romper met lange mouw. Bij ons is het zo rond de 19 graden en ze ligt nooit onder haar deken. Niet te warm zo hoor.
hier een winterslaapzak met mouwen, pymama en shirt met lange mouwen erover. Maar wij hebben een purflo matras en dat ventileert veel meer, dus ook kouder. Denk dat ik een combisleeper vanaf 1 jaar ga aanschaffen.
Hier slaapzak met mouwen en dan eroverheen laken en drie dekentjes. Zelf heeft ze dan nog een romper en pyama aan. Anders heeft ze het echt koud! En het wordt bij ons zo'n 15 graden nu 's nachts.
Hier een winterslaapzak met mouwen en een pyjamaatje. Wij hebben ook een Purflo matras en dat kan soms 's winters wel eens fris zijn.