slaaptrainer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door baby2011, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.888
    403
    83
    Werkt zo slaaptrainer nou echt????

Ben namelijk totaal op zoontje is soms 7 uur wakker wat ik nog wel trek maar ool vaak tussen 5 & 6

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben een kidsleep wekker, ze is nog steeds vroeg wakker maar blijft dankzij de wekker wel op haar kamer..

3. Barocky

Barocky Actief lid

27 apr 2009
    160
    0
    0
    Werkt perfect, geen haar op haar hoofd die eraan denkt om eerder haar bed uit te komen voordat het "koetje" wakker is. Tot die tijd leest ze een boekje.

4. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.888
    403
    83
    Dat klinkt positief en uhm heerlijk haha.

Ga maar is even een zoeken denk ik

5. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Wij hebben Sam het schaapje.
    Onze dochters sliepen eerst samen waardoor de jongste de oudste kon vragen of het 'al tijd was' (isse zeuve ure wees?) NU ze beide weer apart slapen vond de jongste het moment dat haar ogen open gingen vroeg genoeg, toen dat 5 uur was besloot ik dat een slaaptrainer fijn was.
    Ik ben echt heel erg blij met deze want nu slaapt ze langer en is daardoor ook echt uitgeruster. Het lijkt wel of het haar 'rust' geeft dat ze weet wanneer het een beetje schappelijk is om op te staan.
    Na het middag'dutje' staat ze echt te stuiteren op de gang wanneer Sam zijn ogen open doet, zo leuk:)

Ons schaapje is pas een tijdje verkrijgbaar, geen tikkend geluidje, duidelijk in te stellen; ik ben er erg blij mee(ik wilde eigenlijk een aapje kopen van kidsleep ofzo)

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
  7. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Bij onze oudste werkte het perfect! Het kost even wat oefenen, de eerste ochtenden kwam hij met de wekker onder zn arm naar ons toe: aap is nog niet wakker!!...zucht..... Maar na een nacht of drie snapte hij het wel. We hebben de babyzoo wekker met het aapje. Ik vind het prettig, hij ziet er keuk uit, heeft een lampje erop zitten en je kan het alarmgeluid eraf zetten zodat hij niet wakker wordt van de wekker als hij eens kan uitslapen :)

Mn zoon was bijna drie toen we hem hadden aangeschaft.

Ik wilde hem nu ook voor mn dochter gaan gebruiken, ze is 2 jaar en 4 maanden. Iemand enig idee of ze dat al snappen op die leeftijd??

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wij hebben nijntje.

We zijn drie maanden verder maar het werkt voor geen meter! Hij blijft uit zn bed komen hoe we ook reageren en wat voor beloningssysteem we ook proberen.

Ik ben het zat, elke keer is het hele huis wakker en zijn we allemaal uit ons hum. Hem bij mij in bed nemen is het beste voor ons allemaal. Hier werkt het dus niet :)

9. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    hier werkt het ook niet. de eerste dagen kwam ze met wekker en al aan bij ons bed.
    nu kijkt ze niet meer naar de wekker. ze komt toch.

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hier heeft het wel gewerkt, vanaf 22 maanden in gebruik. En later aangevuld met een stickersysteem. Een doorgeslapen nacht is een sticker. Volle kaart is een klein cadeautje. Ze is eindelijk gaan doorslapen en riep niet meer voor 6.30. :) Helaas is ze er nu wel mee gestopt, sinds haar broertje er is :(

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ligt eraan.
    Mijn dochter was 3 en we hebben t gedaan met een gewone digitale klok.
    Eerste paar ochtenden was t wel doorzetten en consequent zijn, maar daarna werkte t wel perfect (af en toe wel weer even erop wijzen, terugbrengen).

Dus het ligt denk ik aan het kind (vindt hij/zij het leuk, wil hij/zij eraan meewerken; en begrijpt hij/zij t al natuurlijk..) En anderzijds ook aan de ouders, soms moet je wel ff doorzetten en evt hard zijn.

Deel Deze Pagina