Quinny Buzz 3

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mamalyn, 20 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Hee meiden,

We heb de quinny buzz van mijn zwager overgenomen en dat ding blijkt nogal smerig.
    Nou wil ik hem schoonmaken maar er zit ook onderop een soort tasje, verzorgingstasje of zo?
    Ik bedoel niet dat netje onder de wagen maar net daarvoor, hoe haal je dat eraf??is ook nogal smerig namelijk.
    Het lijkt wel of het met schroeven vastzit maar ik zie op de quinny site dat je ze gewoon kan bestellen dus ik neem aan dat je het er ook af kan halen...maar hoe???

Alvast bedankt voor tips;)

2. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Heb het al uitgevogeld sorry haha, ik weet niet hoe ik dit bericht kan verwijderen.

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ieehhh jakkes.

Veel plezier met schoonmaken :D

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Misschien een kleine tip bij het schoonmaken: Alle bewegende delen en bij de wielen even schoonmaken met een oude doek en daarna wat siliconespray op waterbasis tussen spuiten. Dan gaat en blijft alles lekker soepel lopen. Want de Quinny Buzz is heel onderhoud gevoelig. Gebruik trouwens geen siliconespray op olie basis want dat trekt het vuil juist weer aan.

Veel plezier met schoonmaken. Vreselijke klus. Als ze bij ons in de winkel komen dat er wielen blokkeren en dergelijke moet ik ook altijd eerst alles gaan schoonmaken en sprayen, vreselijk!!!! :rolleyes:

Deel Deze Pagina