hoi dames ik kreeg gister avond een smsje dat ze weer n het ziekenhuis lag met bloedingen toen kreeg ik om half 7 een sms daar stond in dat ze om 1uur bevallen is van een dochter en ze was nog maar net 25weken zwanger alles was nog goed maar het was afwachten ik hoop dat de kleine vecht voor haar leven en wil Sharon en haar vriend heel veel sterkte wensen met deze moeilijke tijd alsjeblieft willen jullie een kaarsje voor ze branden alvast bedankt groetjes marline
wat schrik ik hiervan, een april mamma! Heel veel sterkte gewenst voor haar, haar vriend en haar kleine meid.
Jeetje! ook ik(april mama) schrikt ervan! Heel veel sterkte voor haar, haar man en kindje.... Hopelijk gaat alles goed.... <<<<<<Dikke knufff>>>>>>
hoi hoi ooo nee niet een april mama sharon heel veel sterkte meid en hoop dat je meissie het goed gaat doen en snel naar huis mag jeetje schrik hier wel van hoor knuffel nathalie
Jeetje wat schrik ik hier van al zo vroeg. Ik hoop dat mama en de kleine het goed maken. Heel veel sterkte toegewenst.
Jeetje zeg ik schrik hier helemaal van. Angel heel veel sterkte ook voor je vriend. En we gaan heel hard duimen voor jou kleine meid. Dikke knuffel april mama Isra
Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Ik hoop dat alles naar omstandigheden goed mag gaan! (Wat zijn de kansen voor een kindje van 25 weken eigenlijk? )