wat aan tijdens bevallen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Laari26, 23 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik had een grijs en rood nachthemd bij de wibra gekocht voor 5 euro.

Heel blij dat ik er 2 bij had, want ik moest een nachtje blijven en had een katheter. Dus een pjamabroek oid had ik niet aan kunnen doen.

2. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik had een zwart mouwloos topje van H&M mama (zomer) en die heb ik omhoog geschoven toen zl geboren werd, om gelijk huid op huid te knuffelen. Had nog zo'n zelfde topje in het knalroze, die heb ik na de bevalling, toen ik gewassen was aangetrokken. :)

Ondergoed had ik alleen aan toen we aankwamen in het zh, na het douchen al uit gelaten.

Liefs,

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bij beide een wijd nachthempje (beetje zo'n lange shirt achtige) aangehad. Wel met korte mouwen! Dat vind ik wel heel belangrijk.

4. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb me er weken drukl om gemaakt, speciaal nieuwe pijama's gekocht met knoopjes en weet ik wat nog allemaal. Niet te warm want in het ziekenhuis is het warm en volgens iedereen zweet je je kapot.

Ik was nog niet goed de verloskamer binnen of ik had een ziekenhuis hemd aan met een extra deken om me heen want ik had het ijskoud. Niet te druk om maken en aantrekken wat jij comfortabel vindt zitten!

Oja, ik had zelf sokken gebreid, speciaal voor tijdens de bevalling. Ik ben na de bevalling op de OK geweest (met sokken) en werd wakker zonder sokken. Was ongeveer het eerste waar ik me druk om ging maken, gelukkig hadden ze mijn dierbare sokken netjes onder mijn kussen gestopt :)

5. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik had een lang slaapshirt aan, met knoopjes aan de voorkant. Zo kon de baby gelijk aan/op mijn borst zonder dat ik in mijn nakie lag.

Deel Deze Pagina