Bij de eerste had ik een pyama shirt aan (lang) omdat ik eerst thuis probeerde te bevallen. Bij de tweede had ik een shirtje met doorzichtig topje eroverheen aan. Werd ingeleid, ging zo snel dat ik geen tijd meer had om me om te kleden! Ik dacht eerst sh*t straks me setje naar de mallemoer maar het was er ook zo weer uit in de wasmachine (bloed en vet vd baby)
Tijdens de bevalling in het ziekenhuis, had ik een roze gestreept bedshirt aan met knoopjes van de Zeeman, na het douchen een zelfde shirt maar dan in het groen. Ik was wel zo stom om te kiezen voor lange mouwen (januari). Het liefste had ik het uitgetrokken, zo warm dat ik het had. Het is dat mijn zusje (die naast me zat) zo preuts is, daarom hield ik het aan. De volgende keer kan ze de boom in, echt! Nu iedere keer als ik er één aantrek denk ik gelijk aan de bevalling terug!
hier idem.. ik had wel bigshirts gekocht voor de bevalling (zeeman), maar die heb ik uiteindelijk NA de bevalling aangedaan . Ik beviel overigens uiteindelijk in een operatieshirt zeg maar . Ik kreeg een ruggeprik en moest daarvoor dus zo'n blauw ding aan en die is niet meer uitgegaan toen ik terug op de verloskamer was.
Helaas kan ik nog steeds niet vertellen waarin ik uiteindelijk bevallen ben! Jeetje, dit kleintje laat wel op zich wachten zeg!
Hahaha, dacht dat ik vorige week mijn laatste buikfoto al had gemaakt En de laatste keer mijn nagels had gelakt...en de laatste keer het kamertje stofzuigen...en de laatste keer als 'net niet ouders' mijn eigen ouders had gezien.. Maar alles heeft zich deze week weer herhaald :-D
ik willde persee geen shirt aan, het moment dat die kleine op mijn borst gelegd werd is zo bijzonder ik wilde dan geen t shirt ertussen.dus toen ik mocht persen heb ik alles uit gedaan. ben in het ziekenhuis bevallen!
Ik stond tijdens de weeen ook een oud tshirt te zoeken in de kast ( had genoeg maar niets dat paste ). Uiteindelijk ben ik onder de douche beland en daarna eigenlijk niets meer aangehad.Had het ook warm genoeg door de weeen. Zou in het ziekenhuis idd een oud shirt aantrekken, niet te dik.
Nou, nu kan ik er over meepraten Heb lekker niets aan gehad. Ben in het ziekenhuis bevallen en het was er lekker warm! Zo kon de kleine meid gelijk lekker op mijn blote buik liggen!
Ik had helemaal niets meer aan tijdens de bevalling en ik weet niet eens precies wanneer ik mijn badjas uit heb gedaan. En ik kan het me ook niet herinneren dat het me iets uit maakte...
Ik had zpeciaal zo'n bigshirt gekocht. Belande uit eindelijk in bed in m'n blote kont. M'n vriend wilde dat ding nog over m'n hoofd heen trekken, ik de VK aan kijken zo van dat hoeft toch zeker niet? Hahaha. Elke inspanning was er 1tje teveel.
ik had een nachthemd gekocht voor de bevalling maar die is nooit de tas uitgekomen. Op dat moment kan het me niks schelen.... ben in mijn bh bevallen want shirt zat me maar in de weg
Was midden in de nacht en het ging zo snel! Ik had 2 hele gemakkelijke wijde jurkjes in de buurt hangen, ik zou thuis bevallen maar moest toch naar zh. Uiteindelijk in het zh heb ik een lekker strak t-shirt van de Hema aangetrokken. Ik vind het lekker als een shirt strak zit om buik en onderrug.
ik was van plan om een bigshirt aan te trekken. Ik heb me die ochtend gewoon aangekleed en voor ik het doorhad had ik dat shirt (een goed shirt) bij de bevalling nog aan. Maar is helemaal schoon geworden.
Ik had ook speciaal een bigshirt aangeschaft vantevoren maar het was warm toen en ik liep met spaghettibandjes rond toen het begon en dat heb aangehouden, heb er niet eens meer aan gedacht om iets anders aan te trekken.
bij mij ging het zo snel dat ik poedelnaakt in de auto wou stappen vanwege de heftige weeen had ze al om de minuut...Was maar goed dat manlief me nog snel een hempje aan deed en mijn jogingbroek, want ik had zo'n pijn dat het mij niet boeide op dat moment hahah ...maar ik had wel in mijn ziekenhuis tasje een top gedaan en een groot t'shirt..echter hadden wij dus zo'n haast, dat ook de tas thuis gebleven was...haha...
ik heb op de yoga geleerd dat je iig moet zorgen dat je geen koude voeten en onderbenen hebt, als die koud zijn sluit dat je bekkenbodem af. Ze raden ons daar aan om kniekousen te dragen of beenwarmers en sokken Verder had ik bij mijn eerste ook helemaal niks aan hoor. Maar nu zal ik er ook op gaan letten, dus bigshirt aan (of niet aks het heel warm is in het z'huis) en kniekousen