Hoi, Ik had een vraagje. Is er iemand met een bh aan bevallen (denk aan een voedingsbh)? Ja klinkt gek, maar daar ben ik best benieuwd naar. En waarom het niet zou kunnen Ook een andere misschien rare vraag: hoe had je je haren tijdens de bevalling? Wat is het gemakkelijkste? Groet
Zonder bh. Zal best met kunnen maar ik zie persoonlijk het nut er niet van in. Hoe minder strakke dingen aan, hoe lekkerder. Ik had mn haar los.
Ja, het lijkt me eigenlijk best onprettig met een bh aan, tvoelt sowieso gekneld aan, laatstaan met een bevalling! Is dat niet lastig met losse haren, aangezien je zo zweet door het persen?
Beetje wel maar vast vond ik weer niet lekker liggen. Dan lig je op je staart/knot whatever en daar had ik meer last van.
Ik had (een groot shirt en) een bh aan - heel rekbaar en zonder naden/sluitingen. Heb ik niet over nagedacht maar die had ik gewoon nog aan en zat me niet dwars ofzo dus niet uitgetrokken. Mijn haar had ik in een vlecht.
Een oud rood zwangerschapsshirt. Maar toen er geperst moest worden moest het UIT. Dus toen hij geboren werd lekker NIETS
ik had mijn haar in een staart bovenop mijn hoofd. Ik ben bevallen in een ziekenhuishemd (heel leuke foto's, open hemd met bos schaamhaar eronder en overal bloed ), heb de wee-en opgevangen in een lekker zittende jurk die ik toevallig aanhad, legging en onderbroek uit. Als er mensen binnenkwamen fatsoeneerde mijn lief het jurkje even want ik was te ver heen, ding zat onder mijn oksels. Toen had ik ook nog een meegroeiBH aan van de HEMA. Het plan was dat ik in een soort overhemdpyjama van de Wibra, heel mooi en donkerpaars en handig ivm knoopjes zou bevallen maar die droeg ik na het douchen zeg maar. Dat is wel een aanrader, een groot overhemdachtig iets.
Ik moest in het ziekenhuis bevallen. Toen de bevalling was begonnen ben ik natuurlijk in mijn kleren naar het ziekenhuis gegaan. Had wel een lekker wijd pyjama-jasje meegenomen om aan te trekken. Maar toen de bevalling goed bezig was, zat ik met mijn hoofd bij hele andere dingen. Dus ik had gewoon het truitje aan die ik vanuit huis had aangetrokken. Heb er geen hinder van gehad. Zou het dus zo weer doen.
ik had een wijdt elastisch pak aan en toen de bevalling begon zo'n lange pyama-shirt (ziekenhuisbevalling)
Ik had een lang nachthemd aan in creme met v hals en zwarte antislip sokken met zwarte beenwarmers. Ik had niet veel bloed op mijn shirt, want mijn dochtertje was al aardig schoon toen ze op mijn buik werd gelegd en het shirt is nog steeds draagbaar. Deze keer ga ik in een zwart lycra jurkje met een velours zwart vest erop en weer van die beenwarmers met antislip sokken. (ziekenhuis vloeren zijn vaak glad). Maar ik heb ook nog een roze big shirt achter de hand. Ik had ook es gehoord van een zogenaamd baarrokje uit de VS. Wel grappig, maar te duur.
Maar wat nou als je midden in de winter bevalt en als het erg koud is. Zoals ik dus ga doen. En... ik ben ook nogal een koukleum. O ja, en ik ga ín het ziekenhuis bevallen. (en ik wil ook nog bv gaan geven) Is het dan aan te raden om een shirt met lange mouwen aan te doen óf kan het gewoon in een mouwloos hemdje (dus meer bloot dan aangekleed)?
Ik ben 1e keer in Februari bevallen en vond het heel erg warm in het ziekenhuis. Alleen mijn voeten hadden het koud maar gelukkig had ik dus die dikke sokken en beenwarmers aan. Neem gewoon een vest mee, voor als je het koud krijgt. Dat doe ik ook en dan een simpel jurkje met spaghettibandjes eronder. Je borst kun je daar makkelijk uithalen hoor.
Ha! Ik zie het al voor me! Moet er ook wel om lachen als ik al de reacties lees, hoe iedereen er van te voren over in kan zitten, wat ie aan moet trekken. Inclusief mezelf! Want ik ben er uiteraard nóg niet uit.
mijn ervaring is inmiddels dat je helemaal geen tijd hebt om er over na te denken wat je aantrekt ....hihi
Ja ben ook benieuwd of het dit keer sneller zal gaan. Vorige keer had ik alle tijd (18 uur), nog een keer gedouched tussendoor, geprobeerd te slapen (niet gelukt). En het vervelendst vond ik dat ik al die tijd niks mocht eten en niet kon plassen. Stiekem toch een dextro energy genomen.
hoi hoi, Ik begon met een groot t-shirt thuis en nadat ik in het ziekenhuis onder de douche heb gestaan ben ik naakt verder gegaan! Ik ben in januari bevallen, maar het was ZO warm in het ziekenhuis! Nu weet ik het niet, maar ik weet ook wel dat het me geen R**T kan schelen wanneer ik bezig ben met bevallen!
ik nam mee een pyamashirt..had hem ook aan in het begin. toen ik een ruggenprik en aan de ctg scan moest...heb ik het uitgetrokken. op dat moment boeit het je toch niet.