Pfff, ik wil op de Desigual site wat bestellen maar kwam erachter dat je dan paypal moet hebben. Dus aangemaakt. Er stond "regel het in 5 minuten". Nou, het account aanmaken duurt al 2 dagen en nou wil ik betalen, duurt dat bijna een week voor ik echt kan betalen ermee!! Wat een gedoe zeg! En dalijk mijn leuke spulletjes weg... En ik hoor maar dat het zo handig is? Of doe ik soms iets verkeerd?
Ik kon toen wel gelijk bestellen meen ik. Maar ik heb het ook al een tijdje dus ik weet het niet meer zeker. Succes nog
Ja, daar hebben ze het niet. Anders had ik dat wel gedaan idd. En bij Zalando kost het het dubbele!!! Pff, ben echt chagrijnig. Waarom niet gewoon lekker makkelijk en snel iDeal??
Paypal is super handig. Als je het eenmaal hebt. Dus als het eenmaal geactiveerd is. Hier ging de activering vrij snel. Ze belden ons met enkele vragen voor verificatie, omdat ze je rekening gebruiken. Hebben ze je al gebeld?
hier hebben ze 0,01 cent op de rekening gestort en die moest je terugstorten. Dan was je account geactiveerd duurde echt maar een uurtje ofzo. Maar is wel al lang geleden. Vindt het superhandig
ja die paar centen zijn gestort en heb ik bevestigd. En als je dan wil betalen moet je geld toevoegen aan je paypal account ofzo. En dat duurt dus weer 4-6 dagen Met een creditcard kan het gelijk maar die heb ik dus niet. Als ik die had, had ik geen paypal nodig voor deze aankoop
Je hoeft geen geld toe te voegen hoor, je kunt een tegenrekening opgeven waar je wilt dat de betaling van wordt gedaan. Je hoeft dus niet op te waarderen op je paypal account, maar kunt gewoon betalen via je eigen rekeningnnummer. Dat zou direct moeten worden kunnen gedaan als alles bevestigd is.
gaia, die optie krijg ik niet als ik wil betalen op de site, alleen creditcard en geld toevoegen? begin aan mezelf te twijfelen...
Ik heb even gekeken op mijn account. Rekening type: Prive Misschien dat dit is wat je moet hebben (ik denk dat dit de naam is van het type rekening) ? Ook kun je als je het account al hebt bij bij het rekeningoverzicht (als je hier kunt komen) helemaal rechts de optie profiel aanklikken en daar kun je een rekeningnummer toevoegen of verwijderen. Het is al weer heel lang geleden dat ik dit account heb aangemaakt, dus weet niet meer precies hoe het ging. Ik gebruik het nog wel regelmatig en hoef echt geen saldo op het paypal-account te storten, ook heb ik nooit iets met een creditcard hoeven doen of iets dergelijks. Ben paypal juist gaan gebruiken omdat ik geen creditcard heb en ook nog niet deed aan internetbankieren via mijn bank. Ik lees net ook de hulp sectie door en hier wordt goed uitgelegd hoe je een bankrekening kunt toevoegen, ik lees hier helaas wel dat het 3 tot 4 dagen kan duren voordat de rekening is gecontroleerd Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Het is reuze handig, als ze niet om de haverklap je rekening deels blokkeren.. Echt onmogelijk om dat weer goed te krijgen. Nu al 3 x gehad. Ik betaal overigens via mijn rabobank rekening. ALs ik iets koop, halen zij het van mijn rekening af. Heel easy (als het werkt!)
Als je op de paypal pagina aankomt is er ook een link (als het goed is) naar een credit card heb je daar wat aan? Dan kun je de betaling meteen voldoen namelijk. Het zijn vaak kleine icoontjes of een stukje tekst. Succes
en hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen. Heb het nu al 100 keer geprobeerd.. maar krijg het maar niet veranderd. Krijg steeds hetzelfde scherm om me in te loggen met mijn email adres. Heb alle mogelijke opties geprobeerd, en ze hebben 2 keer geld gestort op mijn rek.. nl 12 cent en 13 cent.
gaia, rekening is al gecontroleerd, t gaat puur om n betaling. snap er niks van. nic, heb dus geen creditcard
Als je iets wilt betalen via je paypal account dan ga je eerst naar de site waar je wat wilt kopen, vult je bestelling in en kiest dan voor de optie paypal (ipv creditcard of ideal of....). Dan word je (als het goed is) gevraagd om je wachtwoord van paypal en wordt je daarna weer doorgestuurd naar een scherm waar de betaling via je paypal account wordt gedaan. Zo doe ik het iig altijd. Ik heb nog nooit een rechtstreekse betaling vanuit paypal gedaan, dus ik weet niet hoe het werkt als ik in log op mijn paypal account en van daaruit een betaling wil doen naar het rekeningnummer van een internetwinkel. Ik doe het altijd vanuit de internetwinkel zelf omdat je dan gewoon door wordt gestuurd en alles zich zelf wijst en je ook zelf geen rekeningnummers hoeft in te vullen van de internetwinkel enzo... Is dit het misschien? Dat jij nu wilt betalen vanuit je paypal account, maar dat je het juist vanaf de site van de internetwinkel moet doen (en dus vanzelf doorgestuurd wordt naar het juiste scherm)? oh.. en met betrekking tot het wachtwoord. Als je je wachtwoord bent vergeten (en het daarom wilt wijzigen) dan moet je volgens mij een telefoonnummer bellen. Je kunt niet zomaar je wachtwoord wijzigen als je het vergeten bent (krijgt geen wijzingingslink via e-mail ofzo) dit is volgens mij om je te beschermen tegen oneigenlijk gebruik door derden.
Hey Gaiagaia, bedankt voor je trouwe reacties. Ben inderdaad vanuit de webwinkel naar betalen gegaan, daarom snap ik het niet. Het geld is nu van mijn rekening afgeschreven en ik wil dus net gaan betalen.... ja hoor.... 1 van de artikelen uitverkocht!!! Ben echt super geirriteerd nu. Want een ander artikel vinden van hetzelfde bedrag is natuurlijk niet te doen. En ik weet niet of ik dat geld weer terug kan storten vanuit paypal?? Oohhh ik doe dit nooit meer!!!:x:x (sorry moet ongesteld worden en ben licht opvliegerig vandaag:x)
Nou, heb nog eens alles nagekeken, mijn rekening staat toegevoegd en goedgekeurd bij paypal. Als ik wil betalen via de site krijg ik deze melding: Deze webwinkel accepteert alleen directe betalingen. Als u wilt doorgaan met deze aankoop, moet u een bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegen of kiest u hieronder andere opties. Grr... ik denk dat ik maar eens ga bellen ofzo...