Ik weet even niet welke ik mee moet laten tellen

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door boesje, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Lieve meiden,

Wat de titel al zegt. Dpo 13 een positieve ovu, de dag erna om 05.00 uur wakker en 36.7 getempt. Weer in slaap gevallen en om 07.00 36.9 getempt
    Om 5 uur ging ik tempen omdat ik dacht eruit te moeten voor dochter maar die bleef doorslapen. Normaal temp ik om 6.15/6.30

Welke is nu het betrouwbaarst?

2. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Lastig is het tempen soms.
    Ik vul altijd de eerste meeting in.

3. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Het ligt eraan of je er ook echt uit bent geweest rond 5.00 uur. Als je uit bed bent geweest zou ik zeggen dat je die van 5:00 uur aanhoudt, omdat je daarvoor een aantal uren hebt geslapen. En wanneer je uit bed gaat, gaat je temp omhoog en ik weet niet of de gemeten temperatuur van 2 uur daarna al weer betrouwbaar is. Ben je er niet uitgeweest, zou ik die van 7:00 uur aanhouden omdat dit dichter bij de normale meettijd ligt.

4. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Dank voor je antwoord. Neeh, ik was er niet uitgeweest, dan had ik zonder twijfel die van 5 genomen maar 36.9 is zo hoog als je in FF kijkt. Omdat vandaag 36.7 was. Als vandaag ook zo rond 36.9 was geweest had ik meer vertrouwen in die temp dus vandaar mijn twijfel

Beetje wazig verhaal... Snap je t nog?:)

5. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Ja hoor :D
    Als het even wakker worden, tempen, omdraaien en weer verder slapen was, zou ik de tijd van 7:00 uur aanhouden.
    Als je goed aan de "regeltjes" van temperaturen houdt, kun je er houvast aan hebben, maar het is aan zoveel dingen onderhevig, dat het daardoor ook kan schommelen. Het is geen wetenschap. Maar dat je hier door 2 tiende meer of minder hebt gemeten, ach ja. Als je de andere dagen wel goed hebt gemeten, kun je vast wel wat met je kaartje, snap je? (Of ben ik nu wazig? hihi)

FF heeft je eisprong gesignaleerd :)

6. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Ik denk als je de 36.9 had ingevuld je ei verplaatst naar 2dgn later omdat ie dan weer terug zakt naar 36.7 en dan pas echt goed stijgt...
    Zou ook logischer zijn want je hebt op dag 14nog een posi ovu gehad en die krijg je eig niet meer als je ei gesprongen is...

Deel Deze Pagina