Hihoi, Ons meisje is zo vreselijk onrustig en heeft duidelijk pijn. Zodra ze aan de borst is gaat ze overstrekken gilt ze alles bij elkaar kortom geen rust moment voor ons beide. Heb geprobeerd het uit een fles te geven maar dat geeft het zelfde resultaat.. We lopen al bij een osteopaat, gebruiken cinababy tegen kramp, gebruiken Nexium tegen eventuele reflux vandaag de tweede dag, moesten het een week te tijd geven. Heb alle houdingen die bestaan al uitgeprobeerd het maakt allemaal geen verschil. Heb een snelle tsr, ik leg aan maak los laat de melk uitspuiten en leg dan weer aan maar ze blijft overstrekken en gillen. Ook al geprobeerd eerst 30 cc te kolven en dan aan te leggen t maakt geen verschil. Ook hoor ik geregeld haar buik keihard rommelen en zelfs bewegen onder mijn hand als die op haar buikje ligt. Maar het meest gekke is , niet alle voedingen gebeurd dit. Wel bij de meeste maar niet altijd.. Ik heb een filmpje gemaakt van hoe het gebeurd, zou ik die op 1 of andere manier kunnen toe sturen? Groetjes
Je kunt het filmpje sturen naar me, maar ik weet niet of ik er iets zinnigs op kan zeggen van afstand :-/ Ik zou inzetten op een lactatiekundige die met jullie aan het werk gaat: vaak veel verbeterpunten mogelijk, echt het is het waard! Je vindt lactatiekundigen via nvlborstvoeding.nl of borstvoeding.com Succes! (ps toesturen kan naar mijn mobiele nummer of email, die vind je via www.borstvoedingdebasis.nl)