Bedtetiel voor kinderwagen is zo groot....hoort dit zo?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door QMerelQ, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ik heb diverse spullen gekocht en gekregen way betreft bedtextiel voor in mijn kinderwagen. Nu heb ik het gepast en het is allemaal verschrikkelijk groot. Het merendeel valt onder het dunne matrasje!?
    Ik heb een Urban Jungle, en deze heeft naar mijn idee toch echt geen idioot kleine reiswieg, ik vraag me dus af hoe jullie dit doen?
    Het dekentje, wiegmaat, is ook zo groot dat ik het wel dubbel kan vouwen en nog te groot is. Waar laat ik dit overige beddengoed, allemaal dubbelgevouwen onder de matras? Dan staan de matras helemaal bol/hol....
    ?

2. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    ik had een hydrofiel luier om het matrasje heen gedaan, dan een lakentje van een wieg en een dekentje van een wieg erover heen, het valt indd groot maar ik denk dat daar vrij weinig aan te doen is, ik had wel altijd een klein plat kussentje onder het matrasje liggen (onder het hoofdeinde) zodat de baby ondanks dat het voetgedeelte zo omhoog geduwd werd door alle dekentjes en lakentjes toch enigzind recht lag zo niet iets hoger met zijn hoofdje

is het duidelijk :(

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als hoesje kun je het beste een waskussenhoes gebruiken en verder wiegenlakentjes en dekentjes, die passen nog het beste, eventueel dubbelgevouwen.

4. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Ik heb ook een waskussenhoes er omheen gedaan en dit past vrij goed. verder gebruik ik een lodger en evt een wiegedekentje.

Deel Deze Pagina