Hihi)) ik was heel grappig met mijn eerste zwangerschap. Heb nieuwe kleren gekocht voor na de bevalling, wilde mooi zijn, als ik naar huis ga. Nou, niet dus))) ik paste nergens in! Dus maar weer mijn zwangere kleren aan. Ga deze keer gewoon zwangeschapskleren weer aandoen
Hier na het douchen meteen mijn bed weer in gegaan en lag de eerste dag gewoon in een pyjama. Wel een mooie nieuwe dat dan weer wel Stapte alleen een uurtje na het douchen uit bed om te kijken of ik kon plassen en toen liep ik zo erg leeg dat die mooie nieuwe pyjama direct weer in de was kon Maar goed 1e dag dus pyjama en de dagen daarna een linnenbroek met elastiek.. Aan het eind van de kraamweek kon ik wel weer een spijkerbroek aan trouwens. Positiekleding heb ik niet meer aangehad.
Na mijn bevalling heb ik de broek van mijn "huispak" aangedaan. Zit wat wijdt, en lijkt een beetje op een joggingbroek maar dan iets netter. Verder een stretch shirt. Kleren die ik niet buiten de deur zou aandoen, maar voelde me in ieder geval niet een hele erge slons zo. Eenmaal thuis een pyama of iets, en zodra ik weer een beetje op de been was mijn gewone spijkerbroek (die paste gelukkig weer snel)
Ik had mn positiebroeken aan van het begin van de zwangerschap, die van het einde waren inderdaad veel te groot
Direct na de bevalling: een lekkere losse pyjama (was thuis bevallen en het was nacht). Verder heb ik nog wel een tijdje zwangerschapskleding gedragen. Mijn gewone broeken kon ik pas na een maand of 2-3 weer aan, geloof ik.
Ik heb ook alleen maar makkelijk zittende kleding, dus joggingbroek of positiejurkjes met legging aangehad. En hoe ijdel ik normaal ook ben (geen dag zonder make-up) in m'n kraamweek heb ik niets op gehad! Ik had er gewoon de puf niet voor en had er maling aan... Scheelde heel wat tijd Moet dit keer nog ff wat makkelijke kleding bij kopen, maar ik ga het weer zo doen. Misschien alleen wat mascara op om de foto's wat beter te laten lijken
Nee..dat zit juist heerlijk ik droeg een positie joggingbroek van h&m met een zwarte tanktop ( augustus ) En als ik het koud had een vestje erover....
Weet niet of deze tip al voor bij gekomen is. Zeker als je een ks gekregen hebt dan ruime kleding nemen. Anders doet het echt zeer op de wond. En lekkere ouderwetse oma onderbroeken aan trekken die over je litteken heen vallen. En dan je kraamverband nog.
De eerste dag heb ik in een ziekenhuishemd doorgebracht... De dag na de keizersnee heb ik heerlijk gedouched, owww wat voelde ik me kiplekker daarna!! Heb een leuke flanellen pyama aangedaan en lekker daarin rondgewandeld... Woensdag was de bevalling en zondag mocht ik pas naar huis.. Naar huis in mijn positiejeans
Joggingbroek, shirtje, vest... lekker wijde trui, zwangerschapslegging met jurkje/ tuniek... oftewel gewoon positiekleren. Alles behalve spijkerbroeken droeg ik!! Vooral die joggingbroek, heerlijk.. make up loos, vol met puisten door de zwangerschap, wallen tot op 'n knieën hahaha Ik had er echt kak aan hoe ik d'r bij liep! Als 't maar lekker zat!!
Ik ben 's nachts bevallen, en heb na bevallen en douchen een lang nachthempje aan getrokken. In de kraamweek gewoon lekker makkelijke kleding zoals jogging/trainings broek, huispak, etc.
Alles behalve positiekleding, die kon ik echt niet meer zien (nu alweer niet trouwens). ER is wel meer dan alleen spijkerbroeken, maar moet zeggen dat ik die ook snel weer aan had. Ben beide keren met warm weer bevallen, dus kon gelukkig daarna jurkjes aan. Zou zelf dus voor een legging gaan met een leuk tuniekje of jurkje. Ikzelf hecht er wel waarde aan hoe ik er uit zie, ook na een bevalling.
Ik paste ook mijn (spijker)broeken weer, maar door de knip kon dat echt nog niet. Ik heb tot de knip genezen was vooral leggings gedragen of een joggingbroek.
Direct na de bevalling mijn pyjama, was nacht dus ik ging slapen Voor de volgende dag had ik hele leuke kleren mee naar het ziekenhuis maar had er niet opgerekend dat ik geknipt zou worden dus het is uiteindelijk mijn pyjama geworden met heeeel charmant een jogging broek eronder die mijn schoonmoeder snel is gaan kopen hahaha de spijkerbroek die ik mee had zat echt niet lekker hihi heb de rest van de week dus gewoon in huispakken gelopen
Ik heb na de bevalling een joggingbroek en een leuke wijde pyjamajas aangehad. Dat was lekker wijd, maar het zag er wel leuk uit want de joggingbroek zat toch verstopt onder de dekens. Dat vond ik fijn zitten. Toen ik thuis was heb ik wel eens een ochtendjas aangetrokken, maar meestal zat ik in pyjama of joggingbroek. Dat zat fijner dan de spijkerbroeken hoewel ik die ook wel weer paste.
ik verliet het ziekenhuis in een jurk haha wou er zeker van zijn dat ik geen stukken stof tegen mijn wonden aan had zitten nu dus weer een jurk mee en een trainingsbroek enzo kan me vrij weinig schelen hoe ik er uit zie