Hoi meiden. Nou na een aantal jaar mijn telefoon gehad te hebben is hij vandaag helaas kapot gegaan. Maar nu moet ik een nieuwe, alleen ik weet niet welke. Dus nu is mijn vraag welke mobiele telefoon raden jullie mij aan? Ik wil niet meer dan 100 euro uitgeven want zovaak gebruik ik hem niet.
Ga je er een abonnement bij afsluiten? (dan worden de telefoons heel wat betaalbaarder) En wat wil je doen met je telefoon? Want ik kan wel vertellen wat ik zo fijn vind, en dat hier velen met mij.. maar dat is niet per definitie aansluitend op wat jij fijn vind en wilt.
Nee ik sluit er geen abonnement bij af want die is nog niet afgelopen. Als ik ermee kan sms'en en bellen dan vindt ik het prima.
Heeft er niet iemand in je omgeving nog een (simlockvrije) telefoon liggen die je zolang kan gebruiken tot je een nieuw abonnement mag afsluiten.
Nou ik heb een super goedkoop abonnement van 7 euro in de maand, en aangezien dat ik niet zo'n luxe dure telefoon nodig heb ben ik goedkoper uit als ik mijn abonnement gewoon hou en een losse telefoon koop.
Een aantal telefoons die ik fijn vind: - Samsung g600 (slide telefoon) - Nokia 6500 slide Beiden simpele toestellen en zeer geschikt voor bellen en smsen.
Volgens mij heeft de Kijkshop een blackberry in de aanbieding tot 10 juli, voor 111,00 euro. Simlock en abbo-vrij.
Ik zou een T-Mobile Prepaidpakket kopen! Deze hebben momenteel veel toestellen onder de 100 euro in het pakket zitten en deze zijn gewoon simlockvrij!!! Blackberry zou ik niet voor gaan als je een simpele telefoon wil! Om het toestel helemaal te kunnen gebruiken heb je een speciale BB-internet bundel nodig!!