spugen en nog eens spugen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door loeloe, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    k moet ff mn ei kwijt hoor.. Ben al sinds gisteravond aan het overgeven.. vannacht bijna niet geslapen en ook nog verkouden erbij geworden, als ik moet hoesten begin ik al te kokhalzen en moet ik rennen, k hou nog geen slokje water binnen... en dan dat mooie weer 8) Sorry voor de klaagzang maar k moest ff kwijt hoor :oops:

2. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik ken het gevoel heb tot week 18 gespogen toen 2 weken niet en toen werd ik verkouden en kreeg ik een kriebelhoestje waardoor ik steeds moest hoesten... waardoor ik dus weer ging overgeven...
    Ik heb een emmer naast me bed gezet want de wc haal ik echt niet...
    Helaas blijf ik misselijk en kan ik maar hele kleine beetjes eten want ik heb echt een grens van nu niet verder eten anders ga je weer spugen...

hoop voor je dat het snel overgaat...

3. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Bah..wat vervelend is die misselijkheid toch :(
    Ik braak iedere ochtend, er komt dan niet veel mee (maag is leeg want krijg er standaard niets meer in na 17:00) :( Gister moest ik ook opeens 's middags en 's avonds overgeven, mijn hele lunch kwam mee :x

Ik weet hoe jullie je voelen...niet leuk en soms is het heerlijk om even te klagen! Moet kunnen toch? Sterkte meiden, ik hoop dat het snel mindert bij jullie.. :thumup:

Deel Deze Pagina