Heel veel dingen zijn al genoemd, maar nog even een kleine aanvulling. Mijn vriend bleef ook slapen in het ziekenhuis en mijn ouders hebben toen voor hem een t-shirt en wat toiletspullen meegenomen. Wat er toen vergeten is, dus als tip voor jullie; scheerspullen voor manlief! Het was bij ons in het ziekenhuis duidelijk aan de mannen te zien dat zij een nachtje in het ziekenhuis waren gebleven; allemaal stoppels! Beetje jammer, zo'n schuurpapier gezicht als je je kleintje tegen je aan wil hebben.
Ik heb net het koffertje ingepakt voor de kleine.... wil ik even met jullie delen het ziet er zooo schattig uit Bekijk bijlage 100104
Aaaaaaah, wat schattig! Wat een goed idee om voor haar een apart koffertje in te pakken! Waar heb je het koffertje vandaan?
De action heeft ook leuke koffertjes voor meisjes, voor jongens durf ik het niet te zeggen. Maar ik vind het idd een heel leuk idee om voor de kleine een eigen koffertje mee te nemen. Even onthouden.
Ja hé! Ik vond het ook wel leuk... echt een eigen koffertje met alleen haar spulletjes . Is ook makkelijk te pakken straks, raak je niet in de war met je eigen spulletjes.
Hihi... het is maar een klein koffertje he, dus lijkt veel (denk ik ) Maar ik heb 2 rompertjes, 2 mutsjes, 2 setjes makkelijk liggende kleding, sokjes en 2 speentjes... thats all
Oh, het was ook gewoon nieuwsgierigheid, en het koffertje ziet er zo leuk uit! Ik zit er zelfs nog aan te denken om nog een derde, neutraal, setje mee te nemen, mocht het toch geen meisje blijken te zijn En ik wil de Lodger Wrapper meenemen, of is dat overbodig en onhandig?
Wat schattig!!!!! Ik heb nog een koffertje gezien bij Kruidvat, heb nog even gedacht om 'm te kopen, maar niet gedaan. Mss toch ook wel erg leuk als ik dat zo zie!!
Ik heb nog een vraagje.....Als je alle kleertjes, je eigen kleding e.d. inpakt, dan zijn die dus gekreukt als je ze nodig hebt, maar dan kun je die kleding, pyjama, e.d. dus ook niet aan al die tijd dat al die kleding in de tas zit. Ik heb maar 2 zwangerschapsbroeken. Als ik er 1 inpak, dan moet ik dus bijv. 4 weken indezelfde broek lopen? En hoe zit dat met het eerste pakje van je kindje? haal je die er dan weer uit als je toch thuis gaat bevallen? En de camera, telefoon(opladers) ed. pak je toch ook niet meteen in? Wat pak je dan juist wel in, en wat doe je pas voordat je na het ziekenhuis gaat?
Ik had met de vorige een knappe trainingsbroek in de tas gedaan. Deze draag je toch niet veel en in het zh was het wel handig als je de halve dag op bed lag. En ik had een t-shirt van hubbie ingepakt als nachthemd En als eerste pakje/romper/sokjes is het misschien handig om daar twee van te hebben. 1 thuis en in 1 voor naar het zh Maar veel suc6 met het klaar zetten voor je tas/koffer.
Koop idd een lekkere trainingsbroek of pyjamabroek die je apart houdt om naar het ziekenhuis te gaan. En vwb kreukelen; je vouwt het toch netjes op en met die koffer gebeurt toch niets totdat je naar het z'huis gaat, dus dat zal dan wel meevallen!
Oh, wat ik nog niet nu inpak, schrijf ik wel op een briefje, dan pak ik dat nog op het moment dat we van huis vertrekken.
Ik heb gisteren ook mn ziekenhuistas ingepakt ( Wil poliklinisch bevallen ) en er zit in: - longsleeve shirt wat over mn billen valt - spagetti topje - trainingsbroek - 2 paar sokken - 2 onderbroeken - labello, deo, haarborstel, haarelastiekje, deo voor mn man, tandenborstel & pasta - shirt voor mn man - de kraamwijzer/rapportage voor de kraamzorg - ponskaart ziekenhuis - paspoort, verloskundigenkaart en zorgverzekeringbewijs moeten nog - fototoestel en filmcamera moeten nog - een winkelwagenmuntje hangt aan de tas Voor de baby; - 1 rompertje 50/56 - 1 rompertje 56 - 1 pakje 50/56 met mutsje - 1 pakje 56 met mutsje - sokjes - vestje/jasje - dekentje voor in de maxi cosi Mocht ik onverhoopt thuis bevallen, dan staan de babyspullen in de buurt. Dat koffertje op de vorige pagina is echt te schattig, wat leuk! Bij mij zit het in een nijntje rugzakje voor de baby. Maar een speentje is - als je bv wilt gaan geven! - af te raden de eerste dagen/weken!
Thx voor jullie reacties! Heb idd een lekkere joggingsbroek gekocht..lijkt me heeerlijk na de bevalling.
Heb er nog eentje... Ik moest 2 dagen blijven na de bevalling en mijn zoontje een week.. Wat ik echt heb gemist is beschuit met muisjes neem ik dus mooi wel mee als ik ga bevallen...