Wij gaan over een goeie 3 weken 14 dagen naar italie en gaan daar in een bungalowtent ben al tijdje bezig met wat ik allemaal mee moet nemen voor de kleine. Bedje, kinderstoel staan daar al. Mijn lijstje ziet er als volgt uit: Kleertjes badpak/bikini zonnehoedje/zonnebril zonnebrandcreme/after sun buggy luiers/ luierdoekjes douchespullen tandenborstel/tandpasta paracetamol ors junior neusspray tekenpen pleisters handdoeken strand(speelgoed) beddengoed/dekentje tent voor op het strand zwembadje voor bij de tent Zijn er nu nog dingen die ik vergeten ben lijstje lijkt namelijk zo kort ? Oja muggenspul maar moet nog even kijken of ik iets kan vinden wat ik bij haar op mag smeren..
rietjesbeker/tuitbeker aankleedkussen zwemluiers parasol buggy meer heb ik ook niet op mijn lijstje staan en wij gaan vrijdag naar italie dus ik lees nog effe mee
Ik zou voor de zekerheid een campingbedmatras meenemen. Wij waren vorig jaar kamperen in een bungalowtent en het bedje wat ze daar hadden neergezet had geen matrasje! En vergeet het beddengoed idd niet. Evt dunne slaapzak voor als het daar heel warm is? Zwembandjes of zwemring.
Die dingen had ik er inderdaad ook nog bij staan maar vergeten hier neer te zetten behalve aankleedkussen dan
Neem niet te veel speelgoed mee, ik had een bak vol speelgoed bij en het enige waar ze mee heeft gespeeld zijn een emmertje, schepje, strandbal en een boekje (lezen voor het slapengaan)
Hydrofiele doeken vind ik nog altijd handig en heel veel washandjes. Prikweg van vsm voor als ze geprikt zijn. Nooit azaron smeren hoor!! die fout heb ik ooit gemaakt.. Inderdaad opblaasbaar waskussen (Etos doet ze wel eens) en een hoes of twee. Wel fijn voor op bed te verschonen. Charlie
Ik ga wegwerp washandjes halen. En ik ga haar op bed verschonen met een handoek eronder. Hydrofiele wil ook meenemen. Speelgoed, favo boekjes, en speeltjes. Kleurboekje en haar etuie met wasco en kleurpotloden. En 1 legpuzzetlje. Zal 1 plastig draagzakje vol zijn.
Water/surf schoentjes? Kopie van ID-kaart/paspoort en ZF pasje. (voor het geval dat je documenten kwijtraakt of bestolen wordt) Kinderbestek/plastic lepeltjes
surfschoentjes heb ik ook idd en aankleed kussen neem ik niet mee verschoon haar wel op het bed speelgoed is hier pop met buggy en puzzel een bal en wat boekjes en dan haar strand speelgoed