Ik vind het vooral veel suiker en doe het dus niet elke dag, maar soms een boterham kan geen kwaad toch.
Hier een kleintje dat alleen zoet beleg eet en smeerkaas... dat vind ik nog weleens lastig want ik zou hem eigelijk graag ook kipfilet en af en toe smeerworst laten eten. maar ik blijft het aasnbieden, misschien komt het vanzelf wel...
denk dat dat wel komt hoor.. hier zijn we begonnen met smeerworst en smeerkaas, nu zijn we dat aan t uitbreiden naar appelstroop, boterhamworst, kipfilet en zelfgemaakte jam of banaan op brood.
Mijn zoontje wil alleen maar broodbeleg wat blijft liggen op zijn brood Hij krijgt: smeerworst en -kaas, pindakaas, jam, appelstroop, gestampte muisjes, speculoos
ik geef haar : boterhamworst, appelstroop,perenstroop,smeerkaas,smeerworst, en ik maak soms zelfgemaakte jam van alleen fruit.
Dames niet om te zeiken: leverproducten vanaf een jaar ivm de vitamine A die er in zit. Mijn ka zei dat ze vetten nodig heeft dus ik mag al chocoladepasta geven, dat werd me toch smullen
Weet ik , daarom eet ze t ook niet elke dag maar met mate Chocoladepasta geef ik liever niet ..wil haar niet te veel aan zoete dingen lateb wennen..en spek heeft ze niet nodig. (10kg !!) Hihi
goed om dit alles te lezen. Wil binnenkort ook gaan beginnen met brood en zat na te denken over beleg. Liever geen smeerworst, dat zijn naar mijn idee echt vleesresten, maar heb me er niet echt in verdiept. Smeerkaas weet ik niet of dat nou echt gezond is. Ik denk dat ik voorlopig alleen boter zal geven en daarna appelstroop en jam. ik ga eens op zoek naar gezonde varianten daarvan. Ben benieuwd of hij net zo'n fan gaat worden van nutella als ik (is natuurlijk ook helemaal niet gezond )
Ik zag dat er in die la vache quirit wel veel E nummers zaten.. Ik doe alleen nog maar zonnatura jam of appel/perenstroop (heel weinig!) en wat roomboter
Heeel slecht maar wat zoon van kon smullen (en nog steeds)..een klein beetje poedersuiker op zijn volkoren boterham Pas vanaf zijn 1e verjaardag,dat dan wel.
Ik dacht dat leverworst 1 keer per week/per 2weken best mocht. Maar inderdaad niet te veel, ook voor het zout...
Appelperenstroop en jam van zonnatura, kipfilet, huttenkase, pindakaas, avacado, banaan, aardbeien, roomboter
Volgens mij geen probleem. Hoewel ze me aankeken alsof ik gek was geworden toen ik met sandwichspread aankwam was geen succes. De pindakaas daarentegen.... Groot succes. ze krijgen dat nu 1 a2 keer per week een halve boterham
Hahah Heb sandwichspread geprobeerd en ze vond t heerlijk ! Nou moet ik er wel bij zeggen dat ze tot nu toe alles lust
Hier krijgt ze sinds kort pas af en toe beleg op brood. Wat hier ook gewoon een succes is, is boterham dopen in yoghurt Verder nu appelstroop, kalkoenfilet en kaas.
Sandwichspread, goed idee zeg! Ik was al aan het verzinnen wat naast jam, boter, smeerkaas en chocoladepasta nog meer een goed idee is. Pindakaas durf ik nog niet zo goed, is best droog en ik wil er geen hele lagen boter op smeren.