wat allemaal op brood ?

Discussie in 'Voeding' gestart door giraffe 2013, 7 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik vind het vooral veel suiker en doe het dus niet elke dag, maar soms een boterham kan geen kwaad toch.

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hier een kleintje dat alleen zoet beleg eet en smeerkaas... dat vind ik nog weleens lastig want ik zou hem eigelijk graag ook kipfilet en af en toe smeerworst laten eten. maar ik blijft het aasnbieden, misschien komt het vanzelf wel...

3. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    denk dat dat wel komt hoor..
    hier zijn we begonnen met smeerworst en smeerkaas, nu zijn we dat aan t uitbreiden naar appelstroop, boterhamworst, kipfilet en zelfgemaakte jam of banaan op brood.

4. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje wil alleen maar broodbeleg wat blijft liggen op zijn brood ;)

Hij krijgt: smeerworst en -kaas, pindakaas, jam, appelstroop, gestampte muisjes, speculoos

5. mommyJM

mommyJM Niet meer actief

ik geef haar : boterhamworst, appelstroop,perenstroop,smeerkaas,smeerworst, en ik maak soms zelfgemaakte jam van alleen fruit.

6. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Dames niet om te zeiken: leverproducten vanaf een jaar ivm de vitamine A die er in zit.
    Mijn ka zei dat ze vetten nodig heeft dus ik mag al chocoladepasta geven, dat werd me toch smullen :D

7. mommyJM

mommyJM Niet meer actief

Weet ik , daarom eet ze t ook niet elke dag maar met mate
    Chocoladepasta geef ik liever niet ..wil haar niet te veel aan zoete dingen lateb wennen..en spek heeft ze niet nodig. (10kg !!) Hihi

8. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    goed om dit alles te lezen. Wil binnenkort ook gaan beginnen met brood en zat na te denken over beleg.
    Liever geen smeerworst, dat zijn naar mijn idee echt vleesresten, maar heb me er niet echt in verdiept. Smeerkaas weet ik niet of dat nou echt gezond is.
    Ik denk dat ik voorlopig alleen boter zal geven en daarna appelstroop en jam. ik ga eens op zoek naar gezonde varianten daarvan.
    Ben benieuwd of hij net zo'n fan gaat worden van nutella als ik (is natuurlijk ook helemaal niet gezond ;) )

9. Delta

Delta Niet meer actief

Ik zag dat er in die la vache quirit wel veel E nummers zaten..
    Ik doe alleen nog maar zonnatura jam of appel/perenstroop (heel weinig!) en wat roomboter

10. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.819
    5.954
    113
    Vrouw
    Heeel slecht maar wat zoon van kon smullen (en nog steeds)..een klein beetje poedersuiker op zijn volkoren boterham :) Pas vanaf zijn 1e verjaardag,dat dan wel.

11. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ik dacht dat leverworst 1 keer per week/per 2weken best mocht. Maar inderdaad niet te veel, ook voor het zout...

12. mommyJM

mommyJM Niet meer actief

Idd af en toe mag best..net als smeerkaas enz.

13. Koon

Koon Niet meer actief

Appelperenstroop en jam van zonnatura, kipfilet, huttenkase, pindakaas, avacado, banaan, aardbeien, roomboter

14. mommyJM

mommyJM Niet meer actief

Advecado had ik ook geprobeerd ze vond het heerlijk ! ..
    En ik trouwens ook hihi

15. mommyJM

mommyJM Niet meer actief

Weet iemand trouwens of sandwichspread of pindakaas geschikt is op brood voor een baby ?

16. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Volgens mij geen probleem.
    Hoewel ze me aankeken alsof ik gek was geworden toen ik met sandwichspread aankwam:D was geen succes.
    De pindakaas daarentegen.... Groot succes. ze krijgen dat nu 1 a2 keer per week een halve boterham

17. mommyJM

mommyJM Niet meer actief

Hahah
    Heb sandwichspread geprobeerd en ze vond t heerlijk !
    Nou moet ik er wel bij zeggen dat ze tot nu toe alles lust

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier krijgt ze sinds kort pas af en toe beleg op brood. Wat hier ook gewoon een succes is, is boterham dopen in yoghurt ;)
    Verder nu appelstroop, kalkoenfilet en kaas.

19. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Sandwichspread, goed idee zeg! Ik was al aan het verzinnen wat naast jam, boter, smeerkaas en chocoladepasta nog meer een goed idee is. Pindakaas durf ik nog niet zo goed, is best droog en ik wil er geen hele lagen boter op smeren.

20. Islah

Islah Niet meer actief

Mijn dochter vond brood met olijfolie in het begin erg lekker!

Deel Deze Pagina