Mij is het helaas niet gelukt, maar nu veel van mijn beste vriendinnen zwanger zijn, heb ik veel info voor ze verzameld en opgeschreven....en zo voel ik me dan ook nog nuttig in die zin...... Ik denk dat er veel interessante info bij zit die mij, als inmiddels wel geïnformeerde dame, nog verbaasde....wellicht zit er ook iets bij jullie? Ik weet dat mijn vriendinnen veel op dit soort fora zitten, dus waarom niet iedereen laten mee profiteren... Allemaal veel plezier van/met jullie zwangerschappen! Gewichtstoename zwangerschap, wat is normaal - LeerWiki.nl - Uitgelegd Gezond zwanger, wat moet ik eten - LeerWiki.nl - Uitgelegd Gewichtstoename zwangerschap beïnvloedt gezondheid van baby - LeerWiki.nl - Uitgelegd Gifdampen in de babykamer - LeerWiki.nl - Uitgelegd Biologische babyvoeding - LeerWiki.nl - Uitgelegd Zelf babyvoeding maken - LeerWiki.nl - Uitgelegd
Leuke links, dank je! Wat lief dat je zo bezig bent met de zwangerschappen van je vriendinnen. Jij bent vast een hele lieve vriendin!
Tsjah... tis een wiki site, en da's niet altijd even betrouwbaar.. Ik ga liever af op wat m'n gyn vertelt..
Hardstikke leuk dat je dit post! Het schijnt ook dat we behoorlijk infogeil zijn wat betreft de zwangerschap. Ik hoop dat het bij jou binnenkort ook raak is