hoeveel van alles?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door brabantse1982, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hoihoi,

Ik kijk in de babykamer en zie heeel veel mooie kleertjes...maar dan vooral maat 62 en 68....daar heb ik dus niks meer van nodig ;)
    Maar hoeveel setjes heb je per maat eigenlijk nodig? Ik heb van maat 56 maar een stuk of 5 setjes denk ik.....
    Hoe vaak verkleed je je kindje per dag? Of is dat om de dag?
    Hoeveel rompertjes heb je per dag nodig?
    Allemaal dingen, die ik niet weet :( maar wel graag wil weten ;)

xxxxxxxxxxx

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier krijgt onze dochter iedere dag in ieder geval een schoon rompertje en een schoon shirtje aan.. Broekje meestal om de dag die worden niet echt vies..

Ik had ongeveer 12 shirtjes maat 50/56, wel heel veel gekregen..

Onze dochter spuugt niet veel dus ze kan meestal de hele dag doen met een shirtje, als je kindje wel veel spuugt, zul je dus vaker een schoon shirtje nodig hebben..

3. macaaney

macaaney Lid

6 feb 2010
    93
    0
    0
    NoordBrabant
    ik heb van maat 56 7 setjes en dat gaat goed hoor;) maar mijn meisje was heel klein dus ze zit nu al een hele tijd in maatje 56.
    Ik doe haar elke dag schone kleertjes aan met een schoon rompertje en dan 's avonds doe ik haar een "pyjama" aan voor 's nachts. en dan 's ochtends weer schone kleertjes & een schoon rompertje.
    Soms gebeurt het dat ze door haar luiers heen poept(leuk borstvoeding;)) maar dat gebeurt eigenlijk maar een keer in de 2 weken ofzo. en verder krijgt ze ook nog schone kleertjes aan als ik haar in bad heb gedaan(om de dag..) maar meestal probeer ik dat te combineren met het moment dat ze naar bed moet en toch al een pyjamatje aan krijgt.

4. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Super bedankt!
    Ik zal t allemaal wel gaan ervaren, maar ik kan me er zo druk om maken dat ik heel blij ben weer wat meer te weten ;)
    xxxxxx

5. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hai Brabantse! Tis bijna zover he? Heb je er zin in?
    Ik had 2 setjes in maat 50 en daar nog 2 truitjes bijgehaald na de geboorte. Luka was niet heel klein maar paste nog goed in maat 50, dat zat net even wat mooier. Dat heeft hij zeker 2 weken aan gehad. Verder heb ik een stuk of 12 setjes in maat 56 en dat past hij nu nog. Ik denk dat ik over een weekje over ga op maat 62, iig voor de truitjes, broekjes past hij nog goed in 56. Wij hebben heel veel kleertjes in grote maten gekregen in niks van dat kleine spul. Ik trek hem iedere dag een schone romper en truitje/vestje aan, broekjes doe ik wel langer dan een dag aan. Succes!

Deel Deze Pagina