Onze kleine man gaat sinds 2 weken staan, en hij is dan ook iedere keer helemaal trots op zichzelf.. (en wij natuurlijk ook) Maar.... hij wil nu 'savonds niet meer gaan slapen omdat hij constant in zijn bedje gaat staan.. Hij durft dan niet meer te gaan zitten/liggen en gaat dan huilen totdat ik hem weer neerleg, maar 2 minuten later staat hij weer.. De eerste 10X is het nog wel schattig en leuk maar ik ben het na ruim een uur wel zat Hij heeft verder nooit problemen gehad met in slaap vallen maar nu blijft hij bezig.. heeft iemand hier DE tip wat ik hieraan kan doen?
Nee dat was en is hier ook soms zo.. Vaak is ze dan niet moe genoeg, en bij jou? Als ze zo is gaat ze ook niet slapen weet ik inmiddels. Al kan ze nu wel zelf gaan zitten. Ik neem haar op schoot en zing liedjes tot ze slaapt
Hij is wel moe, want we gaan indd al wat langer met hem spelen, en als we hem dan op bed leggen doet ie meteen zijn oogjes dicht, duim in z'n mond enz. en dan denk ik ook echt dat ie in slaap valt maar als ik dan wegloop gaat hij gelijk staan..
Is een fase, die gaat weer over... Kan helaas alleen wel een tijdje duren. Zodra ze zelf weer makkelijk kunnen gaan zitten en liggen dan houdt dat op. Je kan helaas niet veel meer dan weer plat leggen als hij gaat staan. Zou het alleen niet te snel willen doen. Even laten piepen kan geen kwaad. Dan wordt hij zich er eerder bewust van dat het misschien niet zo handig is om te doen. Onze jongens gaan vaak ook nog staan als ze in bed gaan. Willen ze ons uitzwaaien. (staan ze namelijk ook met "tag tag" te zwaaien) Succes!
@angelbaby daar heb je indd gelijk in.. probeer hem ook wel echt ff te laten jengelen, hij heeft ook meteen in de gaten als ik hem kom neerleggen want dan heeft hij meteen een grote lach op zijn gezicht..
Bij de meeste kinderen gelukkig wel Helaas zijn er natuurlijk wel altijd uitzonderingen op iedere 'regel'.