Mee eens, doe ik ook zo. Neem hem eigenlijk nooit bij ons in bed, omdat ik niet wil dat hij daaraan went. Eigenlijk 'babbelt' hij standaard 's ochtends vroeg vrolijk, maar valt ook altijd weer in slaap. Als hij gaat liggen huilen (gebeurd tot op heden niet), dan ga ik er natuurlijk uit.
Brabbelen, wat is dat?? Hier hooguit 5 min en dan huilen, altijd al. Toen legde ik haar aan en viel ze soms bij ons in bed in slaap. Nu laat ik haar zitten in haar bedje, spelen ergens mee, en na een poosje huilt ze weer en verzinnen we iets anders
laat em brabbelen, tot ik hoor dat ie er genoeg van heeft gehad...dan kom ik altijd goede morgen zeggen...dan issie weer vrolijk en krijg ik een grote glimlach...dan ff bij mij lekker in bed kroelen..tot ie daar weer geen zin meer in heeft hahah... maarja meestal wordt ie eigenlijk op de klok wakker
Lekker laten brabbelen!! Doen wij ook hoor, en nu doet hij het nog. Zo leren ze zich ook in bed vermaken (terwijl mama nog slaapt) Ik vind het wel schattig nu dan hoor ik hem paaaapaaaa, maaamaaaa, deeeeedieeee (zijn knuffel) kletsen. Soms valt hij in slaap, soms lult hij zo een uur tegen zijn knuffels..
Lekker laten liggen en jezelf aanleren dat geluid horen 'goed' is... herprogrammeren dus. Ik had dit ook bij mijn 1e.. zwaar irritant. Gelukkig heeft meneertje het maar kort gedaan maar mijn zus zei toen we iets heel zinnigs.. Als je geluid hoort.. is het goed! En dat is natuurlijk ook zo. Na een tijdje (heeft echt wel even geduurd) lukte het me om wakker te worden, te constateren dat hij vrolijk wakker was en dan weer zelf verder te slapen. Met baby 2 gaat dat al een heel stuk makkelijker