Wat als bloedprikken op CD3 niet lukt? wat te doen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hster, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hster

    Hster Actief lid

    14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo dames,
    Even een vraagje wat jullie zouden doen:

    Voor mij tweede bezoek aan de gyn moet ik nog bloedprikken op CD3. Dat is vorige ronde niet gelukt omdat wij toen net op vakantie waren.
    Deze ronde zou het precies moeten gaan lukken.

    Ik ga nl. maandag weer voor een weekje weg. Kom de 27e dus weer terug. Dan zou ik ook mijn eerste ongi dag moeten hebben. En dan dus woensdag bloed prikken.

    Maar....... wat als mijn cyclus nu opeens korter is? En ik CD3 nog niet thuis ben? Wat zouden jullie doen: toch gewoon bloed prikken, ookal is het dan dag 4? Of nog een hele ronde wachten :(

    (bij het ziekenhuis zeiden ze wel dat als CD3 op een zondag was ik pas maandag kon komen prikken, dus volgens mij luistert het niet zo heel precies :-k )
     
  2. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gewoon op cyclusdag 4 of 5 of 6 bloed laten prikken en even aangeven als je voor de uitslagen bij de gyn komt. Is het dan niet goed, dan de volgende cyclus maar weer proberen...

    groetjes,
    Snoopy
     
  3. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Inderdaad gewoon bloedprikken en desnoods zeg je dat je iets later hebt laten doen ivm vakantie.

    Succes geen zorgen maakt niet zoveel uit dagje later of eerder.
     
  4. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    volgens mij kun je dan de eerst volgende dag dat je er wel bent gewoon bloed laten prikken .

    Ik heb dit ook wel eens aan de gyn gevraagd omdat ik bang was dat cd3 in het weekend zou vallen en ik dan geen bloed kon prikken, volgens de gyn kon het dan de eerst volgende dag die je wel kan .

    L.sybje
     
  5. kims

    kims Actief lid

    7 jan 2007
    352
    1
    0
    waar ga je op vakantie?
    Als het in Nederland is, kun je gewoon bloed laten prikken namelijk...
     
  6. Hster

    Hster Actief lid

    14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo dames, hartelijk dank voor jullie reacties.

    Ik ben inmiddels weer in het land, en nog geen ongi te zien... dus op tijd voor het bloedprikken maar ik heb stille hoop dat het niet nodig zal zijn...
     
  7. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb dat ook is gehad mijn 3de cyclus dag was toen op een zondag tja dan prikken ze niet dus ben ik cyclus dag 4 gegaan , heb het toen wel aangegeven.
     
  8. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    en hster ga je er een testje tegen aan gooien ?
     

Deel Deze Pagina