Fostimon

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Leanthe, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leanthe

Leanthe Lid

30 jul 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag fostimon meegekregen. Ik heb voorheen bij mijn IUI pogingen gonal f gespoten. Daar reageerde ik niet goed meer op. Geen of heel weinig follikels. Ik als benieuwd of er meer vrouwen die slecht reageren op bijv gonal f, maar wel goed op fostimon en dus meerdere follikels krijgen?

2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland

Belabberde reacties op gonal-f en met fostimon binnen 2 weken 2 eitjes en zwanger! (tot 2 x toe, want de eerste zwangerschap werd helaas een miskraam, maar de volgende poging ging dus weer zo goed)

Dat moet de burger moed geven ;)

Succes met jullie traject naar een kindje.

3. Leanthe

Leanthe Lid

30 jul 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Annedore,

Fijn om te horen dat het mogelijk is, dat geeft inderdaad weer wat hoop.
    Ik moet nu mijn menstruatie afwachten en dan kunnen we echt gaan beginnen.
    Gr. Leanthe

4. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18

Ik spuit alleen Fostimon had de eerste keer gelijk overstimulatie :( maar het sloeg iig wel aan. Nu verder met een halve dosis

5. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Hoi,
    Ik spoot geen gonal f maar menopur en daarbij had ik een hoge dosis nodig om 2 eitjes te krijgen. Clomid sloeg ook niet echt aan bij mi.

Ik had dus geen hoge verwachtingen van Fostimon maar heb dinsdag een punctie gehad van maar liefst 24 eitjes.

6. Leanthe

Leanthe Lid

30 jul 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi laney,

Dat zijn er veel. Weet je ook al hoeveel er bevrucht zijn?
    Bij mij zullen het er vast niet zoveel zijn. Ik ben al een heel eind door mijn voorraad eitjes heen.

7. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Hoi Leanthe,

Dat krijg ik morgen te horen.
    Als mijn bloedwaardes goed zijn heb ik morgen mijn terugplaatsing en dan krijg ik ook de totaaluitslag denk ik te horen.
    Ze zijn nog aan het twijfelen of ik deze maand al meteen een terugplaatsing krijg ivm een verhoogd risico op overstimulatie omdat ik zoveel eitjes had.

Deel Deze Pagina