zo moe en op! strippen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door WonderZonnetje, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WonderZonnetje

24 jul 2011
    73
    0
    0
    Hi meiden

Ik ben op dit moment 38 weken en 3 dagen zwanger van ons tweede dochtertje.
    ik ben met 28 weken opgenomen geweest omdat ik weeen had en een klein beetje ontsluiting.
    gelukkig is de kleine blijven zitten door middel van weeenremmers.
    nou heb ik de afgelopen 2 weken constant pijnlijke weeen, vooral in de avond en de nacht, elke keer denk ik ja het is begonnen maar het zet gewoon niet door!
    In het ziekenhuis zagen ze vorige week dat ik al 2 a 3 cm ontsluiting had en mijn baarmoedermond al aardig verweekt was dus dat is wel mooi maar omdat ik Gbs bacterie heb willen ze liever niet inleiden.
    ik moet zoizo in het ziekenhuis bevallen met een infuus antibiotca.
    nou moet ik vrijdag weer voor controle in het ziekenhuis em ik ben er echt helemaal klaar mee! Ik doe geen oog dicht en die pijnlijke weeen blijven maar komen en gaan.
    gisteravond echt zitten huilen omdat ik het niet meer weet.
    nou wil ik dit zoizo aangeven vrijdag in het ziekenhuis maar ik vroeg me af of ze ook wel is strippen met dit termijn? Heeft iemand hier ervaring mee?
    Dankjewel alvast

Xxx wonderzonnetje

2. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Is vaak beetje afhankelijk van wie je hebt is mijn ervaring...
    Hier weet ik dat ze bij een 2e vaak veel makkelijker zijn...en je hebt al ontsluiting dus t zou zeker kunnen!!
    1 van mijn vk's was bij m'n 1e kindje al heel schappelijk...vanaf 38wkn geprobeerd te strippen, maar pas gelukt met 40.5
    De andere vk's waren niet zo vriendelijk die gaven duidelijk aan dat strippen bij een 1e kindje echt pas vanaf 40 gebeurd...dus wat dat betreft had ik geluk dat die ene het steeds probeerde...al had t geen zin;)
    Maar ik zou net gewoon aangeven en moet eerlijk zeggen dat ik wel denk dat ze t willen doen hoor...zeker bij een 2e zwangerschap

3. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Ze hebben mij gestript met 37 weken en 38 weken. Met 37 weken niets van gemerkt, geen rommelig gevoel erna.
    Met 38 weken hele avond wezen rommelen. Maar het heeft niets geholpen. (2 dagen erna ingeleid!) Bij sommige kan het wel werken dat is meer als de bevalling binnen een aantal dagen ook spontaan zou beginnen.

Je moet het gewoon aangeven. Als zij zien dat jij er echt door heen zit heb je kans dat ze jou gewoon gaan strippen (al is niet iedere vk/gyn positief over strippen onder de 41 weken)

4. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ze hebben mij gestript met 39 weken maar heeft geen uit werking gehad ook al had ik al 2cm ontsluiting.. Heel veel succes meid!

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    De kans op slagen vd 40 weken is heel klein, buiten dat zegt t aantal cm ook niet zoveel. Maandag potdicht, woensdags bevallen.
    Verder is het voor je kleintje ook veel beter om nog even te blijven zitten. Je kan t altijd vragen maar probeer van dag tot dag te leven. Bij de tweede vreselijke bekkenpijn gehad en uiteindelijk geslapen met slaap en pijn medicatie misschien is dat een optie?

Deel Deze Pagina