Wat als de trouwdag tegen valt

Discussie in 'De lounge' gestart door Juffrouwminoes, 11 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Alles was zoals het moest zijn ook met de kleine “foutjes”. Ik kon het allemaal super goed loslaten en over me heen laten komen. Het was een mooie dag!

Het enige wat ik “zwaar” vond op onze bruiloft is dat ik ben getrouwd zonder aanwezigheid van mijn ouders. Die heb ik namelijk niet uitgenodigd. Maar omdat dat rustiger was, dan ze wel uitnodigen, kon ik ook dat loslaten.
    Maar foto’s maken met alleen je schoonouders, en je man die dat wel deelt voelde heel even ontzettend eenzaam. Zo waren er meer momenten die om deze reden wat confronterend waren.
    Maar ik ben en was dankbaar voor alle liefde die me is gegund en gegeven dus ook mijn ouders heb ik niet gemist. Alleen wel een moeder en een vader..

IkbenTess vindt dit leuk.
  2. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

#82 Spikkeltje, 14 jun 2018
    Laatst bewerkt: 14 jun 2018
    Als ik dit zo lees allemaal ben ik weer zó blij met hoe wij getrouwd zijn!! Gewoon met zijn tweetjes én onze buikbaby, op het strand, en na de plechtigheid hebben we allebei een korte broek aangetrokken en zijn we een enorme ijscoupe gaan eten op de boulevard. We hebben er een weekje in een kasteel aan vastgeplakt en daarna pas vrienden, familie en collega's verteld dat we getrouwd waren. Onze ouders wisten het wel en mijn zus ook, ouders zijn tot op de dag van vandaag verbolgen dat ze er niet bij waren maar dat is dan jammer voor hen. Wij wilden geen gedoe en o.a. aangezien ik een vreselijk vervelende stiefvader heb die overal zijn stempel op drukt zou dat gedoe er ongetwijfeld gekomen zijn.

Marchella en bosi333 vinden dit leuk.
  3. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Ik begrijp wat je bedoelt met je laatste zin. Knuffel voor jou.

4. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Mijn trouwdag was leuk, heel klein en relaxed. We waren nog jong, hadden niet veel te besteden en het kon me ook niet zoveel schelen allemaal. Ik ben nooit een type geweest die een grote, 'perfecte' bruiloft wilde, dus ik had weinig verwachtingen. Alleen een beetje jammer dat ik achteraf gezien met de verkeerde ben getrouwd. Een leuke dag is dus geen garantie!

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik ben getrouwd met de man waar ik van houd en die mij de mooiste kinderen ter wereld heeft gegeven (mijn bescheiden mening;)). Dus was mijn trouwdag was perfect.

Er waren echt dingen die niet goed gingen, maar in het geheel onthoud ik vooral het gevoel van totale liefde om mij heen. En uiteindelijk is dat het voornaamste van de dag.

Marchella vindt dit leuk.
  6. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.185
    12.198
    113
    Daar is dit topic ook naar, als je een topic aanmaakt met: ‘mooie trouwverhalen’, dan komen er ook genoeg leuke verhalen met grote groepen gasten naar voren. Maar daar wordt niet om gevraagd:)

7. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.461
    812
    113
    Thanks...

Er zijn bepaalde dingen waar je zelf geen invloed op hebt waardoor alles tegen kan vallen...
    Als die bepaalde dingen niet ware tegen gevallen was het echt een erg mooie dag geweest.

Maar goed het is al een stuk gezakt....
    Maar toch in je achter hoofd

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik probeer mijn huwelijk met mijn exman al jaren te vergeten..
    wat een ellende die dag en dat was al het startsein van enkele jaren ellende o_O

9. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.461
    812
    113
    Amai.... slik...

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    als ik het toen allemaal wist en niet 'blind' was... maar goed.. heb ervan geleerd ;) jaren ervoor moeten boeten en vechten.. En nu echt zover gekomen dat ik kan zeggen heb gevochten, zware strijd gestreeenen uiteindelijk 'overwonnen' (ofwel sterker geworden, en nu echt in balans met mijn vriend).
    eerlijk gezegd wou ik dat ik mijn vriend 10 jaar eerder had gehad ;)
    was alles zo anders (en beter) geweest..
    maar goed levenservaring(en) rijker ;)

11. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Nee joh! Mijn bruiloft was fantastisch dus het kan ook allemaal fijn en goed gaan :thumup::)

12. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Mijn trouwdag was niet de mooiste dag van mn leven maar dat wist ik van te voren dat het nooooit ging tippen aan mijn moment dat ik ging zwemmen met dolfijnen want dat was toen de mooiste dag van mn leven. (nu is het de dag dat mijn dochtertje werd geboren)en dan de dolfijnen en dan pas de bruiloft haha.
    Onze trouwdag was gewoon heel mooi en fijn, verder wel hoe ik het in gedachten had maar de dag is wel omgevlogen.

13. Jurassic

Jurassic Actief lid

13 jan 2014
    475
    68
    28
    Hier zelfde. Heb ook gelukkig geen foto's meer van. Bleghblegh

Springboon vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina