Wanneer werd jullie eerste wondertje geboren?? Was het voor de 40weken of moest je geduldig tot de 42weken wachten? Ben benieuwd meiden!!
38weken precies. (had wel al bij 36weken 1cm ontsluiting en bij de controle voor de 38weken tegen de 2cm)
Zo allemaal vroegjes joh! Ik wil ook zo graag met 37weken ons kleintje al zien, ben zo nieuwsgierig geworden. Maar ik probeer me te focussen op die 42weken, zodat het alleen maar mee gaat vallen hihi.
39,5 week na 2 dagen inleiden zonder succes maar uiteindelijk braken s'nachts toch mijn vliezen en ben ik op dag 3 bevallen!
Met 42 weken kwam onze kleine dame pas.. Ik zou die ochtend om half 8 me melden om ingeleid te worden. Maar om 5.20 uur was madam er Gelukkig had ik een hele makkelijke zwangerschap (eigenlijk totaal geen klachten op af en toe een beetje maagzuur na) dus was het niet heel zwaar om tot 42 weken te moeten doorlopen Althans, lichamelijk was het niet heel extra zwaar, geestelijk natuurlijk wel.. Iedereen om me heen (dames van de zwangerschapsgym, vriendin die ook zwanger was) was inmiddels al bevallen en ik wilde ook mijn kleine meisje vasthouden! Maar het was het wachten ook zeker waard!
Hoi, Mijn eerste kwam op 39 weken en 4 dagen! Daarvoor weinig tekenen behalve het verliezen van de slijmprop een aantal dagen ervoor en op 39,3 had ik vanaf s middags hele lichte krampjes, steeds om het uur en s avonds eigenlijk steeds vaker. Om een uur of een toen wist ik het zeker, de bevalling is begonnen, want toen werd het pijnlijker en regelmatiger, 3 uur braken mijn vliezen en om 6.05 uur is mijn zoontje geboren!. Het was een zeer soepele en snelle bevalling eigenlijk. Ik ben 38 weken zwanger van de tweede, ik hoop stiekem dat het weer iets eerder gaat komen, helaas hoor ik om me heen ook heel andere verhalen!