Hier geen stoel in de babykamer staan, dat was eerst ook niet nodig. Het eerste half jaar gewoon in bed gevoed omdat ze in de co-sleeper lag. Na een half jaar is ze naar haar eigen kamer gegaan omdat ze uit bed rolde en nu sleep ik continu een eetkamer stoel naar haar kamer want ik geef om vijf uur nog een vroege voeding en dan is het wel zo handig om daar een stoel te hebben staan. En dan gewoon een warme badjas aan. Bij mij past het dus ook niet en het gesleep met de eetkamer stoel is ook niet praktisch dus ik denk erover om er gewoon een klapstoel neer te zetten omdat dat weinig ruimte in beslag neemt. Maar goed, dochter is een snelle drinker dus ik hoef er ook niet langer dan vijf minuten op te zitten. Als je een langzamere drinker hebt zou ik wel een comfortabele stoel neerzetten.
Ik heb wel een stoel op de babykamer, maar zelden gebruikt om te voeden. Wel hebben beide kinderen en periode gehad dat ze niet alleen in slaap konden vallen. Dan zat 1 van ons 2 erbij op de kamer. De vraag is of je dat moet willen want als je er eenmaal aan begint, zit je er toch een tijdlang elke avond. Maar goed, als je dat doet is een stoel natuurlijk wel erg fijn. Al moet ik zeggen dat die van ons erg kraakt en dan werd zoonlief natuurlijk weer wakker als we weg gingen, dus ik heb ook regelmatig gewoon op een zitkussen op de grind gezeten. Ging ook prima. Nu gebruik ik de stoel elke avond om even een boekje te 'lezen'. Dat vind ik wel erg fijn hoor. Maar zou je natuurlijk ook op een andere kamer kunnen doen.
Ik heb een comfortabele fauteuil op de babykamer staan, ik ben zoo blij met dat ding. Mn dochter sliep met 6 wk op haar eigen kamer daar voeden (fleece kleedje erbij) 's nachts was makkelijker dan heen en weer lopen. Als ze bv moest huilen kon man gewoon doorslapen. En nu gebruik ik m nog steeds om in voor te lezen, daarna even in t donker de dag doornemen en dan komt ze heerlijk tegen me aan liggen. Maar ik geloof prima dat als je m niet hebt je m ook niet mist. dan los je t gewoon anders op. Daar vind je vanzelf een weg in
Hier ook een stoel, zit er 3x per dag op en soms 's nachts ook nog. Blij met dat ding dus Maar als 't niet had gepast, was ik gewoon op een andere kamer gaan zitten natuurlijk.