Lijkt me juist reden om de deur uit te gaan om te gaan werken. Zal je heel wat rust geven, als je niet meer 24/24 energiek door je kinderen wordt opgevreten. En ook voor je rouwverwerking...geeft je toch veel meer zelfvertrouwen als je dingen zelf oplost? Wel heel rot voor je trouwens! Ik lees nou al een paar jaar je berichten. Deze ellende heb je niet verdiend! Knuffel.
Ja elke cent van de alimentatie word van de uitkering afgetrokken. Maar je zit op het laagste inkomen, dus krijg je de hoogste toeslagen. kgb is rond de 440 voor 3 kinderen Max huurtoeslag ong. 300 afhankelijk van de huurprijs. zorgtoeslag max = 78 3 kinderen kinderbijslag zal tussen de 500 en 700 zitten afhankelijk hoe oud de oudste is. Dus 960 uitkering inclusief de alimentatie ---- 440 kgb ---- 78 zorg toeslag ---- 300 huurtoeslag ongeveer --=1778pm Dan nog per 3 maanden dus de kinderbijslag. Hier kun je uitrekenen hoeveel toeslag jij ongeveer krijgt. Proefberekening toeslagen Samenvatting U krijgt de volgende toeslagen: huurtoeslag 311 per maandkindgebonden budget 440 per maandkinderopvangtoeslag 0 per maandzorgtoeslag 78 per maandTotaal 829 per maand Even een voorbeeld, ik heb ook 3 kinderen. Dit zou ik krijgen als ik weg zou gaan bij mijn partner of hij bij mij.
Masami wow bedankt voor je duidelijke toelichting!!! Daar heb ik dus erg veel aan. Ik had al een en ander uitgezocht hoor maar vooral over de financiën maakte ik mij een beetje zorgen over. Ik ben nu in ieder geval beter af zonder hem dan met. Het is alleen even wennen aan de situatie plus drie kinderen is gewoon zwaar, maar dat was het ook toen hij er nog wel was