Dit ben ik met haren vast Ik heb ze nu altijd vast omdat los gewoon niet uitziet of ik moet ze stijlen maar dan ben ik al gauw 1.5 uur bezig. Nou wil ik wat anders en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Of deze. Maar welke past nou bij mijn gezicht!! Vind de eerste wel gewaagd vooral door de pony, ben toch een beetje bang dat ik daar spijt van krijg, maar wil nu echt wel iets anders.
Dit lijken mij beide ook kapsels die je moet stylen. Is er geen kapper in de buurt die je hier goed in kan adviseren?
Een pony zou ik met je haar niet zo snel doen. Ik heb ongeveer hetzelfde haar, alleen dikker denk ik en ik draag het ook altijd in een staart. Ik heb eens een pony geprobeerd, maar dan moet ik 's ochtends eerst fohnen en steilen, verschrikkelijk veel tijd kostte mij dat.
Ik vind jouw haar juist heel erg leuk los, met die krullen! Ik ben niet zo'n fan van een stijltang eigenlijk. Het haar ziet er dan altijd zo onnatuurlijk recht uit, en het volume is totaal weg. Ik zou jouw haar lekker zo laten. Hooguit iets korter of wat laagjes, zodat jouw krullen nog meer uitkomen. Maar zoals het nu is vind ik het al erg mooi!
Ik denk dat het tweede kapsel beter bij je gezicht past. Wat lagen in je haar zou ik adviseren. Een pony is vaak lastig met slag in je haar. Het krult dan heel snel omhoog en dat is dan weer geen gezicht...
Je haar los staat juist leuk! Misschien een iets ander model wat meer lagen ofzo... Kapsel zijn leuk op het plaatje maar zelf krijg je het eigenlijk nooit zo mooi in model als de kapper.
Ik heb zelf een pony maar heb dan ook veel haar, anders ziet het er vaak wat sluik uit. Heb je een vaste kapper? Misschien kan je dan eens wat uit proberen? Of heel gewaagd: lekker kort?
Helemaal kort heb ik al eens gedaan en had er echt spijt van, toen kwam de krul ook weer terug terwijl ik di eervoor niet zo erg had. Ik heb wel een vaste kapper maar die zegt juist, lagen eruit. Ik ben niet zo goed van vertrouwen als het op een kapper aankomt. Meestal vraag ik ook om iets totaal nieuws maar dan doen ze alleen een stukje eraf en ik wil echt iets totaal nieuws. Alle ideeen zijn welkom.
het zijn wel alletwee kapsels die je echt moet fohnen en stijlen. want zo vanzelf krijg de kapper het niet geknipt. ik zou gaan voor korter boven, lange pony en langer in je nek. maar goed dat vind je mischien tekort
Oh ja dan gaat het natuurlijk juist erg krullen.... Als je nou alles op 1 lengte doet, en dan een soort lok ipv een pony? En miss een kleurtje erin? Maar dan moet je dat ook weer bijhouden. De 2 kapsels op de plaatjes zijn wel erg veel werk. Als je je pony bijhouden al veel vind, is dat niks hoor. (Dat heb ik zelf ook, vandaag maar haarband ingedaan )
Mijn man vind deze wel leuk en denkt ook dat het past bij mijn haren zonder dat ik er super veel tijd in moet steken. @ Plurk wat jij zegt lijkt me wel wat, maar heb je er een voorbeeld bij??
Ik denk dat een pony bij jou juist wel leuk is, niet zo'n hele dikke pony maar een scheve lok en de rest in heel veel laagjes! Laat je het resultaat even zien als je eruit bent? Succes ermee...
1,5 uur bezig met stijlen?? Je bedoeld gewoon met een stijltang?? Ik heb het zelfde haar als jij alleen dan iets langer. Ik was mijn haren savonds als ik ga douchen (niet iedere dag wassen, meestal 1x per 3 dagen andere dagen zorg ik ervoor dat ze droog blijven onder de douche. Ik ga met nat haar slapen en sochtends ben ik 10 minuten bezig met stijlen. Als je tenminste een goeie stijltang hebt!!