als je het zelf zo vervelend vind, waarom zoek je hem dan steeds op? Ik denk dat hij je gewoon ziet als een goede vriendin. Berichtjes via fb of hyves wil niet gelijk zeggen dat hij meer wil. Dat hij steeds bij je komt staan is wellicht omdat hij het gezellig vind om met je te praten. En als er wel meer is, dan denk ik dat hij daar vast wel mee zou komen...
Haha met zijn gele zwembroek. Of Frans Bauer. Maarja, die heeft natuurlijk Maris al. Ik zou gewoon niet meer naar de optredens gaan als je het vervelend begint te vinden.
Maar de hamvraag: vind je het vervelend of leuk, die extra aandacht? (Ik zou het dondersleuk vinden, maar beseffen dat dat juist gevaarlijk is!)
hij is sinds kort weer vrij gezel. hij weet dat ik vriend en kids heb.(het begon trouwens in de zwangerschap) vriend kent hij. ik denk dat ik maar even niet meer ga jammer voor die goede vriend van me maar ik heb er echt geen zin in
ik vind het eigenlijk vervelend omdat ik echt niet weet wat ik er mee moet. voel me er ook erg ongemakkelijk bij.
Tjah, misschien vind hij het gewoon gezellig bij je. Even ontspanning voor het optreden en misschien geef jij hem die ontspanning. Als hij niet klef doet of hints geeft dat hij meer wil oid zou ik er niet meer achter zoeken en gewoon blij zijn met zo'n lieve vriend. Vind je het vervelend dat hij constant bij je is kun je er eens een grapje over maken misschien.
Dan kun je twee dingen doen: 1. Wegblijven, maar jammer als je eigenlijk echt voor de muziek en die andere vriend komt. En komt er nooit een oplossing en blijft het broeien. Zou zonde zijn. (Zeg ik als muziek- en concertliefhebber) 2. Hem op de man af vragen. Hij zal waarschijnlijk zeggen dat er niets aan de hand is (eigen eer redden), maar het is dan wel meteen voorbij. (Of hij zegt 'ja', dan kun je hem uitleggen dat hij beter zijn focus kan verleggen.)
Bij het lezen van je eerste bericht wist ik meteen wie het is. Je kan goed met hem ouwehoeren en hij sms't met wel meer vrouwelijke fans, maar je moet in deze heel duidelijk tegen hem zijn. Mijn zusje kent hem goed en weet dat hij wel vaker een versierpoging doet bij een vrouwelijke fan. Tip: reageer niet meer op zijn sms en wees duidelijk tegen hem!
(Ik heb de reacties niet gelezen) Heb je hem al gezien sinds je dochter geboren is? Ik vraag me namelijk af of hij niet 'gewoon' op zwangere vrouwen valt. Sommige mannen vinden zwangerschappen gewoon ontzettend interessant, of zwangere vrouwen erg mooi. Het valt mij ook op dat je tijdens je zwangerschap voor sommige mannen ineens interessant bent, terwijl dat daarvoor en daarna niet zo is...
denk dat we het over een ander hebben want hij smst niet haha je mag me anders wel even pben met de naam
Moest meteen aan hem en dit liedje denken! http://www.youtube.com/watch?v=e2BtQv0m8ac&feature=youtube_gdata_player